Aktualność
XXVIII Międzyszkolny Konkurs Szopek Bożonarodzeniowych
Zachęcamy do udziału w dorocznym Konkursie Szopek Bożonarodzeniowych.
Regulamin konkursu
Organizator
Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 1 w Nowym Sączu (dawniej Szkoła Podstawowa nr 3 im. Jana Kochanowskiego)
Współorganizatorzy:
Muzeum Okręgowe w Nowym Sączu
Katolickie Stowarzyszenie „Civitas Christiana”
Oddział w Nowym Sączu
Stowarzyszenie "Dla Miasta” w Nowym Sączu
Patronat
PREZYDENT MIASTA NOWEGO SĄCZA
REGULAMIN KONKURSU
Honorowym przewodniczącym jury jest proboszcz parafii pw. św. Małgorzaty w Nowym Sączu ks. dr Jerzy Jurkiewicz. Przewodniczącym komisji konkursowej oceniającej prace jest dyrektor Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1
w Nowym Sączu (skład komisji: 2 reprezentantów Muzeum Okręgowego w Nowym Sączu, nauczyciele techniki, religii, historii i plastyki, przedstawiciele Współorganizatorów).
Organizatorzy zalecają przeprowadzenie wewnętrznego konkursu w szkołach i wytypowanie najlepszych prac.
1. W konkursie mogą brać udział uczniowie szkół podstawowych z Nowego Sącza i powiatu nowosądeckiego, wykonując prace indywidualnie lub zespołowo (nie więcej niż 3 osoby w zespole).
2. Szkołę mogą reprezentować najwyżej 3 szopki.
3. Szopkę może wykonać, nie więcej niż 3 uczniów.
4. Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 1 w Nowym Sączu, jako Organizator ma prawo do zgłoszenia 6 szopek.
5. Szopki mogą być wykonane z różnych materiałów, nie powinny zawierać elementów wykonanych fabrycznie. Wymiary szopek są dozwolone do wielkości 60 cm x 60 cm x 60 cm.
6. Prace mogą brać udział tylko w jednej edycji konkursu.
7. Komisja konkursowa będzie oceniać ogólny wyraz artystyczny, nawiązanie do tradycji i tematyki bożonarodzeniowej, wkład pracy, pomysłowość i dokładność oraz dokona kwalifikacji prac do nagród
i wyróżnień oraz na wystawę pokonkursową.
8. Uczestnictwo w konkursie należy potwierdzić telefonicznie (nr tel. 18 444-34-80) w sekretariacie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1 w Nowym Sączu lub e-mailowo na adres sp3@edu.nowysacz.pl do 17 listopada 2023 r.
9. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do utworzenia 3 kategorii wiekowych: kl. I-III, kl. IV-VI, VII- VIII. Ilość kategorii oraz ilość przyznania nagród i wyróżnień w każdej z kategorii zależy od liczby zgłoszonych prac.
10. Organizatorzy planują przyznanie nagród i wyróżnień w każdej kategorii wiekowej.
11. Prace należy składać w bibliotece Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1 w Nowym Sączu ul. Szkolna 7 (Budynek B — I piętro) w terminie do 5 grudnia 2023 r. w godzinach pracy biblioteki, tj. wtorek od 7.30 do 13.30, środa od 12.00 do 15.00 i piątek od 7.30 do 13.30.
12. Zgłoszone szopki powinny być opatrzone metryczką zawierającą: imię i nazwisko autora, wiek, nazwę szkoty
i klasę oraz wartość pracy wg uznania autora. W przypadku szopek zmechanizowanych należy podać instrukcję obsługi.
13. Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi 8 grudnia 2023 r. w godz. 10 - 13 w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 1
w Nowym Sączu.
14. Ogłoszenie wyników, uroczyste wręczenie nagród oraz otwarcie wystawy odbędzie się 15 grudnia 2023 r.
o godzinie 12.00 w Galerii Marii Ritter, Rynek 2 w Nowym Sączu.
15. Nagrodzone i wyróżnione szopki będą prezentowane na wystawie pokonkursowej w Galerii Marii Ritter, Rynek 2 w Nowym Sączu w terminie od 15 grudnia 2023 r. do 2 lutego 2024 r.
16. Prace niezakwalifikowane do nagród, wyróżnień i na wystawę można odbierać w dniach 8 - 15 grudnia 2023 r. w bibliotece Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1 w Nowym Sączu (Budynek B — I piętro) w godzinach pracy biblioteki podanych wyżej. Po tym terminie prace zostaną przekazane do ośrodków pomocy społecznej.
17. Prace prezentowane na wystawie pokonkursowej w Galerii Marii Ritter, Rynek 2 w Nowym Sączu będzie można odebrać w bibliotece Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1 w Nowym Sączu po zamknięciu wystawy tj. w dniach 26 lutego - 1 marca 2024 r. w godzinach pracy biblioteki podanych wyżej. Po tym terminie szopki przechodzą na własność Organizatora i zostaną przekazane na cele charytatywne.
18. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do nieodpłatnego wykorzystania prac złożonych na konkurs do celów promocyjnych (na wszystkich polach eksploatacji).
19. Warunkiem koniecznym udziału w konkursie jest załączenie w formie oświadczenia zgody na wykorzystanie danych osobowych uczestników konkursu podczas czynności związanych z jego realizacją.
Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 1 w Nowym Sączu (dawniej Szkoła Podstawowa nr 3 im. Jana Kochanowskiego)
Współorganizatorzy:
Muzeum Okręgowe w Nowym Sączu
Katolickie Stowarzyszenie „Civitas Christiana”
Oddział w Nowym Sączu
Stowarzyszenie "Dla Miasta” w Nowym Sączu
Patronat
PREZYDENT MIASTA NOWEGO SĄCZA
REGULAMIN KONKURSU
Honorowym przewodniczącym jury jest proboszcz parafii pw. św. Małgorzaty w Nowym Sączu ks. dr Jerzy Jurkiewicz. Przewodniczącym komisji konkursowej oceniającej prace jest dyrektor Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1
w Nowym Sączu (skład komisji: 2 reprezentantów Muzeum Okręgowego w Nowym Sączu, nauczyciele techniki, religii, historii i plastyki, przedstawiciele Współorganizatorów).
Organizatorzy zalecają przeprowadzenie wewnętrznego konkursu w szkołach i wytypowanie najlepszych prac.
1. W konkursie mogą brać udział uczniowie szkół podstawowych z Nowego Sącza i powiatu nowosądeckiego, wykonując prace indywidualnie lub zespołowo (nie więcej niż 3 osoby w zespole).
2. Szkołę mogą reprezentować najwyżej 3 szopki.
3. Szopkę może wykonać, nie więcej niż 3 uczniów.
4. Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 1 w Nowym Sączu, jako Organizator ma prawo do zgłoszenia 6 szopek.
5. Szopki mogą być wykonane z różnych materiałów, nie powinny zawierać elementów wykonanych fabrycznie. Wymiary szopek są dozwolone do wielkości 60 cm x 60 cm x 60 cm.
6. Prace mogą brać udział tylko w jednej edycji konkursu.
7. Komisja konkursowa będzie oceniać ogólny wyraz artystyczny, nawiązanie do tradycji i tematyki bożonarodzeniowej, wkład pracy, pomysłowość i dokładność oraz dokona kwalifikacji prac do nagród
i wyróżnień oraz na wystawę pokonkursową.
8. Uczestnictwo w konkursie należy potwierdzić telefonicznie (nr tel. 18 444-34-80) w sekretariacie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1 w Nowym Sączu lub e-mailowo na adres sp3@edu.nowysacz.pl do 17 listopada 2023 r.
9. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do utworzenia 3 kategorii wiekowych: kl. I-III, kl. IV-VI, VII- VIII. Ilość kategorii oraz ilość przyznania nagród i wyróżnień w każdej z kategorii zależy od liczby zgłoszonych prac.
10. Organizatorzy planują przyznanie nagród i wyróżnień w każdej kategorii wiekowej.
11. Prace należy składać w bibliotece Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1 w Nowym Sączu ul. Szkolna 7 (Budynek B — I piętro) w terminie do 5 grudnia 2023 r. w godzinach pracy biblioteki, tj. wtorek od 7.30 do 13.30, środa od 12.00 do 15.00 i piątek od 7.30 do 13.30.
12. Zgłoszone szopki powinny być opatrzone metryczką zawierającą: imię i nazwisko autora, wiek, nazwę szkoty
i klasę oraz wartość pracy wg uznania autora. W przypadku szopek zmechanizowanych należy podać instrukcję obsługi.
13. Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi 8 grudnia 2023 r. w godz. 10 - 13 w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 1
w Nowym Sączu.
14. Ogłoszenie wyników, uroczyste wręczenie nagród oraz otwarcie wystawy odbędzie się 15 grudnia 2023 r.
o godzinie 12.00 w Galerii Marii Ritter, Rynek 2 w Nowym Sączu.
15. Nagrodzone i wyróżnione szopki będą prezentowane na wystawie pokonkursowej w Galerii Marii Ritter, Rynek 2 w Nowym Sączu w terminie od 15 grudnia 2023 r. do 2 lutego 2024 r.
16. Prace niezakwalifikowane do nagród, wyróżnień i na wystawę można odbierać w dniach 8 - 15 grudnia 2023 r. w bibliotece Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1 w Nowym Sączu (Budynek B — I piętro) w godzinach pracy biblioteki podanych wyżej. Po tym terminie prace zostaną przekazane do ośrodków pomocy społecznej.
17. Prace prezentowane na wystawie pokonkursowej w Galerii Marii Ritter, Rynek 2 w Nowym Sączu będzie można odebrać w bibliotece Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1 w Nowym Sączu po zamknięciu wystawy tj. w dniach 26 lutego - 1 marca 2024 r. w godzinach pracy biblioteki podanych wyżej. Po tym terminie szopki przechodzą na własność Organizatora i zostaną przekazane na cele charytatywne.
18. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do nieodpłatnego wykorzystania prac złożonych na konkurs do celów promocyjnych (na wszystkich polach eksploatacji).
19. Warunkiem koniecznym udziału w konkursie jest załączenie w formie oświadczenia zgody na wykorzystanie danych osobowych uczestników konkursu podczas czynności związanych z jego realizacją.