Nabór na wolne stanowisko pracy - Adiunkt w dziale sztuki
MUZEUM ZIEMI SĄDECKIEJ OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY Adiunkta w dziale sztuki
1. Wymagania niezbędne:
1) Wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku historia sztuki
2) Wysoka kultura osobista, duże zaangażowanie w pracę, samodzielność przy wykonywaniu zadań, samodyscyplina; duża dyspozycyjność
3) Dobra organizacja i umiejętność pracy pod presją czasu.
4) Umiejętność pracy w zespole oraz koordynacji określonych działań w ramach realizowanych projektów.
2. Wymagania dodatkowe:
1) Znajomość historii sztuki ze szczególnym uwzględnieniem sztuki polskiej,
2) Znajomość polskiego rynku sztuki,
3) Umiejętność wykonywania opisów inwentaryzatorskich i datowania eksponatów,
4) Znajomość języka angielskiego lub niemieckiego co najmniej na poziomie średniozaawansowanym,
5) Komunikatywność
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) Gromadzenie zabytków kultury materialnej przeznaczonych do „Miasteczka Galicyjskiego”
2) Naukowe opracowanie zbiorów przeznaczonych do „Miasteczka Galicyjskiego” i prowadzenie ich ewidencji (wykonywanie kart katalogu naukowego)
3) Nadzór merytoryczny nad ekspozycjami w „Miasteczku Galicyjskim”
4) Prowadzenie magazynu zbiorów sztuki w „Miasteczku Galicyjskim”
5) Prowadzenie inwentarza muzealiów i materiałów pomocniczych „Miasteczka Galicyjskiego”
6) Gromadzenie obiektów z terenu statutowej działalności muzeum
7) Prowadzenie prac naukowo-badawczych samodzielnie i wspólnie z innymi pracownikami na terenie statutowej działalności muzeum
8) Przygotowywanie pod względem merytorycznym i organizowanie wystaw tematycznych
9) Przeprowadzanie lekcji muzealnych
4. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny oraz CV,
2) kwestionariusz osobowy, wg wzoru dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
3) kserokopie świadectw pracy (jeśli takie posiada) lub oświadczenie kandydata w przypadku trwającego stosunku pracy,
4) oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowanego stanowiska,
5) kserokopie dokumentów potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
6) inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach
7) Oświadczenie kandydata że nie był karany w zakresie przestępstw określonych w rozdziale XIX i XXV kodeksu karnego, art. 189a i 207 kodeksu karnego oraz w ustawie z dnia 29.07.2005r. o przeciwdziałaniu narkomanii, lub za odpowiadające tym przestępstwom czyny zabronione określone w przepisach prawa obcego. Kandydat wyłoniony w drodze naboru przed zawarciem umowy o pracę zobowiązany jest przedłożyć informację w w/w zakresie z Krajowego Rejestru Karnego ( zaświadczenie o niekaralności).
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać lub przesłać w terminie do dnia 17 maja 2024r. do godz. 15.00 pod adresem: Muzeum Ziemi Sądeckiej, ul. Jagiellońska 56 , 33-300 Nowy Sącz w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko Adiunkta”.
Aplikacje, które wpłyną do Muzeum po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane i będą przechowywane zgodnie z instrukcją kancelaryjną a następnie niszczone.
Z Regulaminem naboru można się zapoznać w Muzeum Ziemi Sądeckiej przy ul. Jagiellońska 56 oraz na stronie www.muzeum.sacz.pl . Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 18 443-77-08 w 119
Klauzula informacyjna w zakresie danych osobowych podanych przez kandydata do pracy:
Działając na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych – dalej „RODO”), informuję, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Muzeum Ziemi Sądeckiej z siedzibą w Nowym Sączu ul. Jagiellońska 56 33-300 Nowy Sącz, zwane dalej Administratorem,
2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu rekrutacji na wolne stanowisko pracy,
3) Podstawę prawną przetwarzania danych stanowi
a) obowiązek prawny wynikający z art. 221 § 1 kodeksu pracy, w zakresie danych wskazanych w tym przepisie (art. 6 ust. 1 lit. c RODO),
b) podjęcie działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
c) zgoda, w zakresie danych wykraczających poza zakres określony w art. 221 § 1 kodeksu pracy (art. 6 ust. 1 lit. a RODO)
4) odbiorcą Pani/Pana danych osobowych mogą być:
a) podmioty, którym Administrator zleci usługi związane z przetwarzaniem danych osobowych,
b) organy uprawnione na podstawie przepisów prawa, w tym sądy i inne organy administracji publicznej.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie z instrukcją kancelaryjną a następnie niszczone.
6) posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia i ograniczenia przetwarzania - na zasadach określonych w RODO,
7) jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody, ma Pani/Pan prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,
8) ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie dotyczących Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO,
9) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, ale w zakresie w jakim przetwarzanie danych jest niezbędne w celu przeprowadzenia rekrutacji, konsekwencją niepodania tych danych będzie brak możliwości udziału w rekrutacji,
10) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: tel. 600-896-868, adres do korespondencji: Muzeum Ziemi Sądeckiej, ul. Jagiellońska 56, 33-300 Nowy Sącz, e-mail: sekretariat@muzeum.sacz.pl.
1) Wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku historia sztuki
2) Wysoka kultura osobista, duże zaangażowanie w pracę, samodzielność przy wykonywaniu zadań, samodyscyplina; duża dyspozycyjność
3) Dobra organizacja i umiejętność pracy pod presją czasu.
4) Umiejętność pracy w zespole oraz koordynacji określonych działań w ramach realizowanych projektów.
2. Wymagania dodatkowe:
1) Znajomość historii sztuki ze szczególnym uwzględnieniem sztuki polskiej,
2) Znajomość polskiego rynku sztuki,
3) Umiejętność wykonywania opisów inwentaryzatorskich i datowania eksponatów,
4) Znajomość języka angielskiego lub niemieckiego co najmniej na poziomie średniozaawansowanym,
5) Komunikatywność
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) Gromadzenie zabytków kultury materialnej przeznaczonych do „Miasteczka Galicyjskiego”
2) Naukowe opracowanie zbiorów przeznaczonych do „Miasteczka Galicyjskiego” i prowadzenie ich ewidencji (wykonywanie kart katalogu naukowego)
3) Nadzór merytoryczny nad ekspozycjami w „Miasteczku Galicyjskim”
4) Prowadzenie magazynu zbiorów sztuki w „Miasteczku Galicyjskim”
5) Prowadzenie inwentarza muzealiów i materiałów pomocniczych „Miasteczka Galicyjskiego”
6) Gromadzenie obiektów z terenu statutowej działalności muzeum
7) Prowadzenie prac naukowo-badawczych samodzielnie i wspólnie z innymi pracownikami na terenie statutowej działalności muzeum
8) Przygotowywanie pod względem merytorycznym i organizowanie wystaw tematycznych
9) Przeprowadzanie lekcji muzealnych
4. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny oraz CV,
2) kwestionariusz osobowy, wg wzoru dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
3) kserokopie świadectw pracy (jeśli takie posiada) lub oświadczenie kandydata w przypadku trwającego stosunku pracy,
4) oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowanego stanowiska,
5) kserokopie dokumentów potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
6) inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach
7) Oświadczenie kandydata że nie był karany w zakresie przestępstw określonych w rozdziale XIX i XXV kodeksu karnego, art. 189a i 207 kodeksu karnego oraz w ustawie z dnia 29.07.2005r. o przeciwdziałaniu narkomanii, lub za odpowiadające tym przestępstwom czyny zabronione określone w przepisach prawa obcego. Kandydat wyłoniony w drodze naboru przed zawarciem umowy o pracę zobowiązany jest przedłożyć informację w w/w zakresie z Krajowego Rejestru Karnego ( zaświadczenie o niekaralności).
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać lub przesłać w terminie do dnia 17 maja 2024r. do godz. 15.00 pod adresem: Muzeum Ziemi Sądeckiej, ul. Jagiellońska 56 , 33-300 Nowy Sącz w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko Adiunkta”.
Aplikacje, które wpłyną do Muzeum po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane i będą przechowywane zgodnie z instrukcją kancelaryjną a następnie niszczone.
Z Regulaminem naboru można się zapoznać w Muzeum Ziemi Sądeckiej przy ul. Jagiellońska 56 oraz na stronie www.muzeum.sacz.pl . Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 18 443-77-08 w 119
Klauzula informacyjna w zakresie danych osobowych podanych przez kandydata do pracy:
Działając na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych – dalej „RODO”), informuję, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Muzeum Ziemi Sądeckiej z siedzibą w Nowym Sączu ul. Jagiellońska 56 33-300 Nowy Sącz, zwane dalej Administratorem,
2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu rekrutacji na wolne stanowisko pracy,
3) Podstawę prawną przetwarzania danych stanowi
a) obowiązek prawny wynikający z art. 221 § 1 kodeksu pracy, w zakresie danych wskazanych w tym przepisie (art. 6 ust. 1 lit. c RODO),
b) podjęcie działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
c) zgoda, w zakresie danych wykraczających poza zakres określony w art. 221 § 1 kodeksu pracy (art. 6 ust. 1 lit. a RODO)
4) odbiorcą Pani/Pana danych osobowych mogą być:
a) podmioty, którym Administrator zleci usługi związane z przetwarzaniem danych osobowych,
b) organy uprawnione na podstawie przepisów prawa, w tym sądy i inne organy administracji publicznej.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie z instrukcją kancelaryjną a następnie niszczone.
6) posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia i ograniczenia przetwarzania - na zasadach określonych w RODO,
7) jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody, ma Pani/Pan prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,
8) ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie dotyczących Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO,
9) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, ale w zakresie w jakim przetwarzanie danych jest niezbędne w celu przeprowadzenia rekrutacji, konsekwencją niepodania tych danych będzie brak możliwości udziału w rekrutacji,
10) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: tel. 600-896-868, adres do korespondencji: Muzeum Ziemi Sądeckiej, ul. Jagiellońska 56, 33-300 Nowy Sącz, e-mail: sekretariat@muzeum.sacz.pl.