NINIEJSZA STRONA KORZYSTA Z PLIKÓW COOKIE

Pliki „cookie” są to pliki tekstowe zapisywne na komputerze Użytkownika i służą do zapisywania preferencji i ustawień wykorzystywanych prodczas korzystania z serwisu. Używane przez nas pliki cookie nie umożliwiają identyfikacji Użytkowników odwiedzających naszą witrynę i nie są w nich zapisywane żadne informacje, które mogły by taką identyfikację umożliwić. Zgodnie z art. 173 Ustawy z dnia 16 lipca 2004 roku Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. Nr 171, poz. 1800) zapisywanie plików tekstowych na dysku komputera Użytkownika witryny jest dozwolone o ile Użytkownik zostanie o tym poinformowany. Warunkiem działania plików cookies jest ich akceptacja przez przeglądarkę oraz nieusuwanie ich z dysku komputera. Jeżeli Użytkownik nie chce udostępnić plików cookies, powinien taką opcję wyłączyć w przeglądarce nim odwiedzi nasz portal. Nieudostępnienie plików cookies przez przeglądarkę, albo ich skasowanie, możne powodować znaczne utrudnienia lub może nawet całkowicie uniemożliwiać korzystanie z naszej witryny – za co nie ponosimy odpowiedzialności.
__UE_ALT
przejdź do koszyka
0
dodano do koszyka:
przejdź do koszyka

Nabór na wolne stanowisko pracy Specjalista ds. finansów i rozliczeń projektów unijnych

MUZEUM ZIEMI SĄDECKIEJ
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Specjalista ds. finansów i rozliczeń projektów unijnych



1.     Wymagania niezbędne:

1)     wykształcenie minimum średnie ekonomiczne preferowane wyższe magisterskie  w kierunku rachunkowość, finanse lub ekonomia;

2)     co najmniej 2 letnie doświadczenia zawodowe;

3)     co najmniej roczne doświadczenie w pracy przy projektach współfinansowanych w ramach środków UE lub z innych środków publicznych;

4)     biegła obsługa komputera – pakiet MS OFFICE;

5)     podstawowa znajomość wytycznych i dokumentów określających zasady realizacji projektów z UE;

6)     wysoka kultura osobista, duże zaangażowanie w pracę, samodzielność przy wykonywaniu zadań, samodyscyplina, umiejętność pracy projektowej, analitycznego myślenia i komunikacji z partnerami.

 
2.     Wymagania dodatkowe:

1)     doświadczenie w pracy w dziale księgowości w zakresie naliczania wynagrodzeń;

2)     znajomość zasad realizacji i rozliczenia projektów w ramach programu Fundusze Europejskie dla Małopolski;

3)     znajomość przepisów prawnych i wytycznych niezbędnych przy realizacji i finansowaniu projektów unijnych;

4)     znajomość zagadnień z zakresu rachunkowości, prawa pracy, prawa podatkowego i ubezpieczeń społecznych;

5)     praktyczna znajomość obsługi programów kadrowo-płacowych;

6)     umiejętność obsługi programu finansowo-księgowego COMARCH ERP Optima;

7)     znajomość obsługi systemu CST2021.


3.     Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1)     Szczegółowa znajomość dokumentów programowych projektu „Małopolski Dwór…”, w tym: studium wykonalności, wniosku aplikacyjnego, umowy partnerskiej, umowy o dofinansowanie, wytycznych w zakresie prawidłowości rozliczeń finansowych i kwalifikowalności wydatków,

2)     Globalne i szczegółowe prowadzenie u Lidera projektu ewidencji wydatków poniesionych przez Partnerów w ramach realizacji zadania,

3)     Prowadzenie odrębnej ewidencji księgowej w Muzeum Ziemi Sądeckiej (na poziomie Partnera i Lidera projektu) dotyczącej realizacji Projektu, zgodnie z przyjętymi zasadami rozliczenia projektu z Partnerami,

4)     Weryfikacja dokumentów finansowych przedstawionych przez Partnerów,

5)     Współpraca w opracowywaniu materiałów do wniosków o płatność/zaliczkę,

6)     Obsługa systemu SL2014, który będzie służył do składania wniosków o płatność, prowadzenia korespondencji z instytucją odpowiedzialną za weryfikację wniosków, przekazywania danych o realizacji projektu,

7)     Współpraca w przygotowaniu do podpisu przez Lidera wniosków o płatność (refundację/zaliczkę) wraz z załącznikami, wniosków o zaliczkę,

8)     Opracowywanie w uzgodnieniu z Partnerami i Koordynatorem projektu zmian harmonogramu rzeczowo-finansowego projektu,

9)     Współpraca w przygotowaniu dokumentów pod względem finansowym do aneksowania umowy Partnerskiej,

10)  Współpraca przy zbiorczym przygotowaniu harmonogramu płatności,

11)  Inicjowanie i monitorowanie procesu przekazywania środków finansowych dla Partnerów: zaliczek, refundacji,

12)  Okresowe i końcowe rozliczanie projektu, w tym: sporządzanie na rzecz Lidera sprawozdań kwartalnych, rocznych oraz końcowych z realizacji Projektu,

13)  Sporządzanie sprawozdań zewnętrznych z realizowanych zadań w zakresie finansowym projektu partnerskiego zgodnie z wymogami IZ oraz UMWM,

14)  Uczestnictwo w naradach i spotkaniach w zakresie projektu partnerskiego,

15)  Przeprowadzanie kontroli realizacji umów w zakresie finansowym projektu partnerskiego zgodnie z obowiązkami Lidera związanymi z wykonaniem umowy o dofinansowanie i umowy partnerskiej,

16)  Czynny udział w postępowaniach kontrolnych związanym z audytem zewnętrznym, prowadzonym zgodnie z umową o dofinansowanie lub przez inne organy upoważnione,

17)  Prowadzenie korespondencji w ramach prowadzonych zadań,

18)  Gromadzenie dokumentacji finansowej zgodnie z wytycznymi dotyczącymi gromadzenia i archiwizacji dokumentacji projektowej,

19)  Wykonywanie dodatkowych zadań zleconych przez Głównego Księgowego lub Koordynatora Projektu „Małopolski Dwór”.

 
4.     Wymagane dokumenty:

1)     list motywacyjny oraz CV,

2)     kwestionariusz osobowy, wg wzoru dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

3)     kserokopie świadectw pracy (jeśli takie posiada) lub oświadczenie kandydata w przypadku trwającego stosunku pracy,

4)     oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowanego stanowiska,

5)     kserokopie dokumentów potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,

6)     inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.     


Oferta dotyczy umowy o pracę na czas określony związany z okresem realizacji projektu „Małopolski Dwór…” z możliwością jej przedłużenia na czas nieokreślony po zakończeniu projektu.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać lub przesłać w terminie do dnia                       10 października  2025r. godz. 14.00  pod adresem:  Muzeum Ziemi Sądeckiej,  ul. Jagiellońska 56 , 33-300 Nowy Sącz w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko Specjalista ds. finansów i rozliczeń projektów unijnych”.

Aplikacje, które wpłyną do Muzeum po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane i będą przechowywane zgodnie z instrukcją kancelaryjną a następnie niszczone.

Z regulaminem naboru można się zapoznać w Muzeum Ziemi Sądeckiej przy ul. Jagiellońska 56 oraz na stronie www.muzeum.sacz.pl.  Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 18 443-77-08 w.119

Obowiązująca w Muzeum  Wewnętrzna procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych znajduje się na stronie internetowej pod adresem: https:// muzeum.sacz.pl/naruszenia/.  

Klauzula informacyjna w zakresie danych osobowych podanych przez kandydata do pracy:

Działając na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych – dalej „RODO”), informuję, że:

1)     administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Muzeum Ziemi Sądeckiej z siedzibą w Nowym Sączu ul. Jagiellońska 56 33-300 Nowy Sącz, zwane dalej Administratorem,

2)     Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu rekrutacji na wolne stanowisko pracy,

3)     Podstawę prawną przetwarzania danych stanowi

a)     obowiązek prawny wynikający z art. 221 § 1 kodeksu pracy, w zakresie danych wskazanych w tym przepisie (art. 6 ust. 1 lit. c RODO),

b)     podjęcie działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),

c)     zgoda, w zakresie danych wykraczających poza zakres określony w art. 221 § 1 kodeksu pracy (art. 6 ust. 1 lit. a RODO)

4)     odbiorcą Pani/Pana danych osobowych mogą być:

a)      podmioty, którym Administrator zleci usługi związane z przetwarzaniem danych osobowych,

b)      organy uprawnione na podstawie przepisów prawa, w tym sądy i inne organy administracji publicznej.

5)     Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane  zgodnie z instrukcją kancelaryjną a następnie niszczone.

6)     posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia i ograniczenia przetwarzania - na zasadach określonych w RODO,

7)     jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody, ma Pani/Pan prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,

8)     ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie dotyczących Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO,

9)     podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, ale w zakresie w jakim przetwarzanie danych jest niezbędne w celu przeprowadzenia rekrutacji, konsekwencją niepodania tych danych będzie brak możliwości udziału w rekrutacji,

10)  kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: tel. 600-896-868, adres do korespondencji: Muzeum Ziemi Sądeckiej, ul. Jagiellońska 56, 33-300 Nowy Sącz, e-mail: sekretariat@muzeum.sacz.pl.