NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY Specjalista ds. zamówień publicznych
Załącznik nr 2 do Regulaminu
MUZEUM ZIEMI SĄDECKIEJ OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Specjalista ds. zamówień publicznych (M/K)
(nazwa stanowiska pracy)
1. Wymagania niezbędne:
1) wykształcenie minimum średnie ekonomiczne preferowane wyższe magisterskie w kierunku administracja, prawo, ekonomia;
2) co najmniej 2 letnie doświadczenia zawodowe;
3) znajomość ustawy o zamówieniach publicznych oraz ustawy o finansach publicznych;
4) biegła obsługa komputera – pakiet MS OFFICE;
5) wysoka kultura osobista, komunikatywność, umiejętność pracy samodzielnej i zespołowej.
MUZEUM ZIEMI SĄDECKIEJ OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Specjalista ds. zamówień publicznych (M/K)
(nazwa stanowiska pracy)
1. Wymagania niezbędne:
1) wykształcenie minimum średnie ekonomiczne preferowane wyższe magisterskie w kierunku administracja, prawo, ekonomia;
2) co najmniej 2 letnie doświadczenia zawodowe;
3) znajomość ustawy o zamówieniach publicznych oraz ustawy o finansach publicznych;
4) biegła obsługa komputera – pakiet MS OFFICE;
5) wysoka kultura osobista, komunikatywność, umiejętność pracy samodzielnej i zespołowej.
1. Wymagania dodatkowe:
1) co najmniej roczne doświadczenie w pracy w zakresie przygotowania i prowadzenia postępowań o udzielanie zamówień publicznych przy projektach współfinansowanych w ramach środków UE lub z innych środków publicznych;
2) podstawowa znajomość wytycznych i dokumentów określających zasady realizacji projektów UE;
3) znajomość zasad realizacji i rozliczenia projektów w ramach programu Fundusze Europejskie dla Małopolski;
4) praktyczna znajomość i umiejętność prowadzenia postępowań na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz w bazie konkurencyjności;
5) znajomość obsługi systemu CST2021, IGA lub innych w zakresie dotyczącym zamówień publicznych.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
A) Zadania zasadnicze:
Realizacja procedur wynikających z ustawy Prawo zamówień publicznych, a związanych z prowadzonymi postępowaniami w ramach ustawy Prawo Zamówień Publicznych i aktów wykonawczych do ustawy w projekcie finansowanym z budżetu UE pn. "Z duchem czasu - poprawa infrastruktury kulturalnej i turystycznej w muzeach skansenowskich polsko-słowackiego pogranicza" realizowanego przez Muzeum Ziemi Sądeckiej w latach 2026-2027
B) Zadania szczegółowe:
1. Przyjmowanie i analiza wniosków o wszczęcie zamówienia publicznego oraz ich rejestracja.
2. Określanie z należytą starannością szacunkowej wartości zamówienia w skali Muzeum.
3. Opracowanie SWZ we współpracy z właściwą merytorycznie komórką organizacyjną.
4. Prowadzenie dokumentacji związanej z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, w tym:
· przyjmowanie ofert, przechowywanie ofert
· weryfikacja ofert pod względem formalno- prawnym
· przedłużanie terminu składania ofert, sprawdzenie czy oferent dokonał obowiązków związanych z zapisami SWZ.
· przygotowywanie wraz z komórką prowadzącą postępowanie odpowiedzi i wyjaśnień do postępowań oraz przedstawianie ich do opinii i weryfikacji prawnej Radcy Prawnemu obsługującemu jednostkę.
· przygotowanie informacji o kwocie na sfinansowanie zamówienia oraz informacji z otwarcia i ich publikacja zgodnie z obowiązującymi przepisami.
· zawiadamianie wykonawców o wyniku postępowania o zamówienie publiczne
· uczestnictwo w pracach komisji przetargowych jako obsługa techniczna komisji przetargowej i pełnienie roli sekretarza.
5. Kontrola przedkładanych przez komórkę organizacyjną projektów materiałów i dokumentów pod względem formalnym (parafowanie, podpisy pracowników, itp.).
6. Przedkładanie wniosków Dyrektorowi w celu ich zatwierdzenia.
7. Prowadzenie rejestru zamówień publicznych i nadawanie im numeracji.
8. Powiadamianie Głównego Księgowego o prowadzonym postępowaniu oraz wyznaczonym terminie składania wadium lub zabezpieczenia należytego wykonania umowy w celu przyjęcia gotówki lub innych dokumentów finansowych w przypadku żądania od wykonawców wadium lub zabezpieczenia należytego wykonania umowy oraz o obowiązku zwrotu wadium.
9. Czuwanie nad terminowością w postępowaniu.
10. Informowanie poszczególnych komórek wnioskujących o toku postępowania.
11. Przedkładanie radcy prawnemu propozycji wyboru trybu zamówień oraz projektów umów do oceny pod względem formalno-prawnym.
12. Przyjmowanie od Komisji całej dokumentacji zamówienia po zakończeniu postępowania.
13. Przygotowanie zakresów i opisów przedmiotów zamówienia dla jednostki nadrzędnej potrzebnych do przeprowadzenia procedur zbiorczych w zakresie zamówień publicznych.
14. Przyjmowanie wniosków o udzielenie informacji publicznej dotyczącej zakresu działania stanowiska.
15. Przygotowanie dokumentów w odpowiedzi na wniosek zgodnie z przepisami prawa.
16. Realizacja wybranych procedur w zakresie zamówień publicznych pozaustawowych.
4. Wymagane dokumenty:
I. list motywacyjny oraz CV,
II kwestionariusz osobowy, wg wzoru dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
III kserokopie świadectw pracy (jeśli takie posiada) lub oświadczenie kandydata w przypadku trwającego stosunku pracy,
IV oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowanego stanowiska,
V kserokopie dokumentów potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
VI inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Oferta dotyczy umowy o pracę w wymiarze ½ etatu na czas określony związany z okresem realizacji projektu „Z duchem czasu - poprawa infrastruktury kulturalnej i turystycznej w muzeach skansenowskich polsko-słowackiego pogranicza" realizowanego przez Muzeum Ziemi Sądeckiej w latach 2026-2027 z możliwością jej przedłużenia na czas nieokreślony po zakończeniu w/w projektu.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać lub przesłać w terminie do dnia 12 stycznia 2026r. do godz. 14.00 pod adresem: Muzeum Ziemi Sądeckiej, ul. Jagiellońska 56 , 33-300 Nowy Sącz w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko Specjalista ds. zamówień publicznych”.
Aplikacje, które wpłyną do Muzeum po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane i będą przechowywane zgodnie z instrukcją kancelaryjną a następnie niszczone.
Z regulaminem naboru można się zapoznać w Muzeum Ziemi Sądeckiej przy ul. Jagiellońska 56 oraz na stronie www.muzeum.sacz.pl. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 18 443-77-08 w.119
Obowiązująca w Muzeum Wewnętrzna procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych znajduje się na stronie internetowej pod adresem: https:// muzeum.sacz.pl/naruszenia/.
Klauzula informacyjna w zakresie danych osobowych podanych przez kandydata do pracy:
Działając na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych – dalej „RODO”), informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Muzeum Ziemi Sądeckiej z siedzibą w Nowym Sączu ul. Jagiellońska 56 33-300 Nowy Sącz, zwane dalej Administratorem,
2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu rekrutacji na wolne stanowisko pracy,
3) Podstawę prawną przetwarzania danych stanowi
a) obowiązek prawny wynikający z art. 221 § 1 kodeksu pracy, w zakresie danych wskazanych w tym przepisie (art. 6 ust. 1 lit. c RODO),
b) podjęcie działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
c) zgoda, w zakresie danych wykraczających poza zakres określony w art. 221 § 1 kodeksu pracy (art. 6 ust. 1 lit. a RODO)
4) odbiorcą Pani/Pana danych osobowych mogą być:
a) podmioty, którym Administrator zleci usługi związane z przetwarzaniem danych osobowych,
b) organy uprawnione na podstawie przepisów prawa, w tym sądy i inne organy administracji publicznej.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie z instrukcją kancelaryjną a następnie niszczone.
6) posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia i ograniczenia przetwarzania - na zasadach określonych w RODO,
7) jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody, ma Pani/Pan prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,
8) ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie dotyczących Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO,
9) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, ale w zakresie w jakim przetwarzanie danych jest niezbędne w celu przeprowadzenia rekrutacji, konsekwencją niepodania tych danych będzie brak możliwości udziału w rekrutacji,
10) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: tel. 600-896-868, adres do korespondencji: Muzeum Ziemi Sądeckiej, ul. Jagiellońska 56, 33-300 Nowy Sącz, e-mail: sekretariat@muzeum.sacz.pl.
1) co najmniej roczne doświadczenie w pracy w zakresie przygotowania i prowadzenia postępowań o udzielanie zamówień publicznych przy projektach współfinansowanych w ramach środków UE lub z innych środków publicznych;
2) podstawowa znajomość wytycznych i dokumentów określających zasady realizacji projektów UE;
3) znajomość zasad realizacji i rozliczenia projektów w ramach programu Fundusze Europejskie dla Małopolski;
4) praktyczna znajomość i umiejętność prowadzenia postępowań na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz w bazie konkurencyjności;
5) znajomość obsługi systemu CST2021, IGA lub innych w zakresie dotyczącym zamówień publicznych.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
A) Zadania zasadnicze:
Realizacja procedur wynikających z ustawy Prawo zamówień publicznych, a związanych z prowadzonymi postępowaniami w ramach ustawy Prawo Zamówień Publicznych i aktów wykonawczych do ustawy w projekcie finansowanym z budżetu UE pn. "Z duchem czasu - poprawa infrastruktury kulturalnej i turystycznej w muzeach skansenowskich polsko-słowackiego pogranicza" realizowanego przez Muzeum Ziemi Sądeckiej w latach 2026-2027
B) Zadania szczegółowe:
1. Przyjmowanie i analiza wniosków o wszczęcie zamówienia publicznego oraz ich rejestracja.
2. Określanie z należytą starannością szacunkowej wartości zamówienia w skali Muzeum.
3. Opracowanie SWZ we współpracy z właściwą merytorycznie komórką organizacyjną.
4. Prowadzenie dokumentacji związanej z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, w tym:
· przyjmowanie ofert, przechowywanie ofert
· weryfikacja ofert pod względem formalno- prawnym
· przedłużanie terminu składania ofert, sprawdzenie czy oferent dokonał obowiązków związanych z zapisami SWZ.
· przygotowywanie wraz z komórką prowadzącą postępowanie odpowiedzi i wyjaśnień do postępowań oraz przedstawianie ich do opinii i weryfikacji prawnej Radcy Prawnemu obsługującemu jednostkę.
· przygotowanie informacji o kwocie na sfinansowanie zamówienia oraz informacji z otwarcia i ich publikacja zgodnie z obowiązującymi przepisami.
· zawiadamianie wykonawców o wyniku postępowania o zamówienie publiczne
· uczestnictwo w pracach komisji przetargowych jako obsługa techniczna komisji przetargowej i pełnienie roli sekretarza.
5. Kontrola przedkładanych przez komórkę organizacyjną projektów materiałów i dokumentów pod względem formalnym (parafowanie, podpisy pracowników, itp.).
6. Przedkładanie wniosków Dyrektorowi w celu ich zatwierdzenia.
7. Prowadzenie rejestru zamówień publicznych i nadawanie im numeracji.
8. Powiadamianie Głównego Księgowego o prowadzonym postępowaniu oraz wyznaczonym terminie składania wadium lub zabezpieczenia należytego wykonania umowy w celu przyjęcia gotówki lub innych dokumentów finansowych w przypadku żądania od wykonawców wadium lub zabezpieczenia należytego wykonania umowy oraz o obowiązku zwrotu wadium.
9. Czuwanie nad terminowością w postępowaniu.
10. Informowanie poszczególnych komórek wnioskujących o toku postępowania.
11. Przedkładanie radcy prawnemu propozycji wyboru trybu zamówień oraz projektów umów do oceny pod względem formalno-prawnym.
12. Przyjmowanie od Komisji całej dokumentacji zamówienia po zakończeniu postępowania.
13. Przygotowanie zakresów i opisów przedmiotów zamówienia dla jednostki nadrzędnej potrzebnych do przeprowadzenia procedur zbiorczych w zakresie zamówień publicznych.
14. Przyjmowanie wniosków o udzielenie informacji publicznej dotyczącej zakresu działania stanowiska.
15. Przygotowanie dokumentów w odpowiedzi na wniosek zgodnie z przepisami prawa.
16. Realizacja wybranych procedur w zakresie zamówień publicznych pozaustawowych.
4. Wymagane dokumenty:
I. list motywacyjny oraz CV,
II kwestionariusz osobowy, wg wzoru dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
III kserokopie świadectw pracy (jeśli takie posiada) lub oświadczenie kandydata w przypadku trwającego stosunku pracy,
IV oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowanego stanowiska,
V kserokopie dokumentów potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
VI inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Oferta dotyczy umowy o pracę w wymiarze ½ etatu na czas określony związany z okresem realizacji projektu „Z duchem czasu - poprawa infrastruktury kulturalnej i turystycznej w muzeach skansenowskich polsko-słowackiego pogranicza" realizowanego przez Muzeum Ziemi Sądeckiej w latach 2026-2027 z możliwością jej przedłużenia na czas nieokreślony po zakończeniu w/w projektu.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać lub przesłać w terminie do dnia 12 stycznia 2026r. do godz. 14.00 pod adresem: Muzeum Ziemi Sądeckiej, ul. Jagiellońska 56 , 33-300 Nowy Sącz w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko Specjalista ds. zamówień publicznych”.
Aplikacje, które wpłyną do Muzeum po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane i będą przechowywane zgodnie z instrukcją kancelaryjną a następnie niszczone.
Z regulaminem naboru można się zapoznać w Muzeum Ziemi Sądeckiej przy ul. Jagiellońska 56 oraz na stronie www.muzeum.sacz.pl. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 18 443-77-08 w.119
Obowiązująca w Muzeum Wewnętrzna procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych znajduje się na stronie internetowej pod adresem: https:// muzeum.sacz.pl/naruszenia/.
Klauzula informacyjna w zakresie danych osobowych podanych przez kandydata do pracy:
Działając na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych – dalej „RODO”), informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Muzeum Ziemi Sądeckiej z siedzibą w Nowym Sączu ul. Jagiellońska 56 33-300 Nowy Sącz, zwane dalej Administratorem,
2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu rekrutacji na wolne stanowisko pracy,
3) Podstawę prawną przetwarzania danych stanowi
a) obowiązek prawny wynikający z art. 221 § 1 kodeksu pracy, w zakresie danych wskazanych w tym przepisie (art. 6 ust. 1 lit. c RODO),
b) podjęcie działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
c) zgoda, w zakresie danych wykraczających poza zakres określony w art. 221 § 1 kodeksu pracy (art. 6 ust. 1 lit. a RODO)
4) odbiorcą Pani/Pana danych osobowych mogą być:
a) podmioty, którym Administrator zleci usługi związane z przetwarzaniem danych osobowych,
b) organy uprawnione na podstawie przepisów prawa, w tym sądy i inne organy administracji publicznej.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie z instrukcją kancelaryjną a następnie niszczone.
6) posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia i ograniczenia przetwarzania - na zasadach określonych w RODO,
7) jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody, ma Pani/Pan prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,
8) ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie dotyczących Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO,
9) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, ale w zakresie w jakim przetwarzanie danych jest niezbędne w celu przeprowadzenia rekrutacji, konsekwencją niepodania tych danych będzie brak możliwości udziału w rekrutacji,
10) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: tel. 600-896-868, adres do korespondencji: Muzeum Ziemi Sądeckiej, ul. Jagiellońska 56, 33-300 Nowy Sącz, e-mail: sekretariat@muzeum.sacz.pl.