NINIEJSZA STRONA KORZYSTA Z PLIKÓW COOKIE

Pliki „cookie” są to pliki tekstowe zapisywne na komputerze Użytkownika i służą do zapisywania preferencji i ustawień wykorzystywanych prodczas korzystania z serwisu. Używane przez nas pliki cookie nie umożliwiają identyfikacji Użytkowników odwiedzających naszą witrynę i nie są w nich zapisywane żadne informacje, które mogły by taką identyfikację umożliwić. Zgodnie z art. 173 Ustawy z dnia 16 lipca 2004 roku Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. Nr 171, poz. 1800) zapisywanie plików tekstowych na dysku komputera Użytkownika witryny jest dozwolone o ile Użytkownik zostanie o tym poinformowany. Warunkiem działania plików cookies jest ich akceptacja przez przeglądarkę oraz nieusuwanie ich z dysku komputera. Jeżeli Użytkownik nie chce udostępnić plików cookies, powinien taką opcję wyłączyć w przeglądarce nim odwiedzi nasz portal. Nieudostępnienie plików cookies przez przeglądarkę, albo ich skasowanie, możne powodować znaczne utrudnienia lub może nawet całkowicie uniemożliwiać korzystanie z naszej witryny – za co nie ponosimy odpowiedzialności.
__UE_ALT
przejdź do koszyka
0
dodano do koszyka:
przejdź do koszyka

NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY Specjalista ds. zamówień publicznych

Załącznik nr 2 do Regulaminu

MUZEUM ZIEMI SĄDECKIEJ OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY

Specjalista ds. zamówień publicznych (M/K)
(nazwa stanowiska pracy)

1.    Wymagania niezbędne:

1)    wykształcenie minimum średnie ekonomiczne preferowane wyższe magisterskie  w kierunku administracja, prawo, ekonomia;

2)    co najmniej 2 letnie doświadczenia zawodowe;

3)    znajomość ustawy o zamówieniach publicznych oraz ustawy o finansach publicznych;

4)    biegła obsługa komputera – pakiet MS OFFICE;

5)    wysoka kultura osobista, komunikatywność, umiejętność pracy samodzielnej i zespołowej.
1.    Wymagania dodatkowe:

1)    co najmniej roczne doświadczenie w pracy w zakresie przygotowania i prowadzenia postępowań o udzielanie zamówień publicznych przy projektach współfinansowanych w ramach środków UE lub z innych środków publicznych;

2)    podstawowa znajomość wytycznych i dokumentów określających zasady realizacji projektów UE;

3)    znajomość zasad realizacji i rozliczenia projektów w ramach programu Fundusze Europejskie dla Małopolski;

4)    praktyczna znajomość i umiejętność prowadzenia postępowań na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz w bazie konkurencyjności;

5)    znajomość obsługi systemu CST2021, IGA lub innych w zakresie dotyczącym zamówień publicznych.


3.    Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

A)        Zadania zasadnicze:
Realizacja procedur wynikających z ustawy Prawo zamówień publicznych, a związanych z prowadzonymi  postępowaniami  w ramach ustawy Prawo Zamówień Publicznych i aktów wykonawczych do ustawy w projekcie finansowanym z budżetu UE pn. "Z duchem czasu - poprawa infrastruktury kulturalnej i turystycznej w muzeach skansenowskich  polsko-słowackiego pogranicza" realizowanego przez Muzeum Ziemi Sądeckiej w latach 2026-2027

B)        Zadania szczegółowe:

1.      Przyjmowanie i analiza  wniosków o wszczęcie zamówienia publicznego oraz ich rejestracja.

2.      Określanie z należytą starannością szacunkowej  wartości zamówienia w skali Muzeum.

3.      Opracowanie SWZ we współpracy z właściwą merytorycznie komórką organizacyjną.

4.      Prowadzenie dokumentacji związanej z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, w tym:

·         przyjmowanie ofert, przechowywanie ofert

·         weryfikacja ofert pod względem formalno- prawnym

·         przedłużanie terminu składania ofert, sprawdzenie czy oferent dokonał obowiązków związanych z zapisami SWZ.

·         przygotowywanie wraz z komórką prowadzącą postępowanie odpowiedzi i wyjaśnień do postępowań oraz przedstawianie ich do opinii i weryfikacji prawnej Radcy Prawnemu obsługującemu jednostkę.

·         przygotowanie informacji  o kwocie na sfinansowanie zamówienia oraz informacji z otwarcia i ich publikacja zgodnie z obowiązującymi przepisami.

·         zawiadamianie wykonawców o wyniku postępowania o zamówienie publiczne

·         uczestnictwo w pracach komisji przetargowych jako obsługa techniczna komisji przetargowej i pełnienie roli sekretarza.

5.      Kontrola przedkładanych przez komórkę organizacyjną projektów materiałów i dokumentów pod względem formalnym (parafowanie, podpisy pracowników, itp.).

6.      Przedkładanie wniosków Dyrektorowi w celu ich zatwierdzenia.

7.      Prowadzenie rejestru zamówień publicznych  i nadawanie im numeracji.

8.      Powiadamianie Głównego Księgowego o prowadzonym postępowaniu oraz wyznaczonym terminie składania wadium lub zabezpieczenia należytego wykonania umowy w celu przyjęcia gotówki lub innych dokumentów finansowych w przypadku żądania od wykonawców wadium lub zabezpieczenia należytego wykonania umowy oraz o obowiązku zwrotu wadium.

9.      Czuwanie nad terminowością w postępowaniu.

10.   Informowanie poszczególnych komórek wnioskujących o toku postępowania.

11.   Przedkładanie radcy prawnemu propozycji wyboru trybu zamówień oraz projektów umów do oceny pod względem formalno-prawnym.

12.   Przyjmowanie od Komisji całej dokumentacji zamówienia po zakończeniu postępowania.

13.   Przygotowanie zakresów i opisów przedmiotów zamówienia dla jednostki nadrzędnej potrzebnych do przeprowadzenia procedur zbiorczych w zakresie zamówień publicznych.

14.   Przyjmowanie wniosków o udzielenie informacji publicznej dotyczącej zakresu działania stanowiska.

15.   Przygotowanie dokumentów w odpowiedzi na wniosek zgodnie z przepisami prawa.

16.   Realizacja wybranych procedur w zakresie zamówień publicznych pozaustawowych.

4.    Wymagane dokumenty:

I. list motywacyjny oraz CV,

II kwestionariusz osobowy, wg wzoru dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

III kserokopie świadectw pracy (jeśli takie posiada) lub oświadczenie kandydata w przypadku trwającego stosunku pracy,

IV oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowanego stanowiska,

V kserokopie dokumentów potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,

VI inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.     

Oferta dotyczy umowy o pracę w wymiarze ½ etatu na czas określony związany z okresem realizacji projektu „Z duchem czasu - poprawa infrastruktury kulturalnej i turystycznej w muzeach skansenowskich polsko-słowackiego pogranicza" realizowanego przez Muzeum Ziemi Sądeckiej w latach 2026-2027 z możliwością jej przedłużenia na czas nieokreślony po zakończeniu w/w projektu.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać lub przesłać w terminie do dnia 12 stycznia   2026r.  do godz. 14.00  pod adresem:  Muzeum Ziemi Sądeckiej,  ul. Jagiellońska 56 , 33-300 Nowy Sącz w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko Specjalista ds. zamówień publicznych”.

Aplikacje, które wpłyną do Muzeum po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane i będą przechowywane zgodnie z instrukcją kancelaryjną a następnie niszczone.

Z regulaminem naboru można się zapoznać w Muzeum Ziemi Sądeckiej przy ul. Jagiellońska 56 oraz na stronie www.muzeum.sacz.pl.  Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 18 443-77-08 w.119

Obowiązująca w Muzeum  Wewnętrzna procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych znajduje się na stronie internetowej pod adresem: https:// muzeum.sacz.pl/naruszenia/.  


Klauzula informacyjna w zakresie danych osobowych podanych przez kandydata do pracy:

Działając na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych – dalej „RODO”), informuję, że:

1)    administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Muzeum Ziemi Sądeckiej z siedzibą w Nowym Sączu ul. Jagiellońska 56 33-300 Nowy Sącz, zwane dalej Administratorem,

2)    Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu rekrutacji na wolne stanowisko pracy,

3)    Podstawę prawną przetwarzania danych stanowi

a)    obowiązek prawny wynikający z art. 221 § 1 kodeksu pracy, w zakresie danych wskazanych w tym przepisie (art. 6 ust. 1 lit. c RODO),

b)    podjęcie działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),

c)    zgoda, w zakresie danych wykraczających poza zakres określony w art. 221 § 1 kodeksu pracy (art. 6 ust. 1 lit. a RODO)

4)    odbiorcą Pani/Pana danych osobowych mogą być:

a)    podmioty, którym Administrator zleci usługi związane z przetwarzaniem danych osobowych,

b)    organy uprawnione na podstawie przepisów prawa, w tym sądy i inne organy administracji publicznej.

5)    Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane  zgodnie z instrukcją kancelaryjną a następnie niszczone.

6)    posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia i ograniczenia przetwarzania - na zasadach określonych w RODO,

7)    jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody, ma Pani/Pan prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,

8)    ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie dotyczących Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO,

9)    podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, ale w zakresie w jakim przetwarzanie danych jest niezbędne w celu przeprowadzenia rekrutacji, konsekwencją niepodania tych danych będzie brak możliwości udziału w rekrutacji,

10) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: tel. 600-896-868, adres do korespondencji: Muzeum Ziemi Sądeckiej, ul. Jagiellońska 56, 33-300 Nowy Sącz, e-mail: sekretariat@muzeum.sacz.pl.