Nabór na wolne stanowisko pracy Specjalista ds. finansów i rozliczeń projektów unijnych
MUZEUM ZIEMI SĄDECKIEJ
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Specjalista ds. finansów i rozliczeń projektów unijnych
1. Wymagania niezbędne:
1) wykształcenie minimum średnie ekonomiczne preferowane wyższe magisterskie w kierunku rachunkowość, finanse lub ekonomia;
2) co najmniej 2 letnie doświadczenia zawodowe;
3) co najmniej roczne doświadczenie w pracy przy projektach współfinansowanych w ramach środków UE lub z innych środków publicznych;
4) biegła obsługa komputera – pakiet MS OFFICE;
5) podstawowa znajomość wytycznych i dokumentów określających zasady realizacji projektów z UE;
6) wysoka kultura osobista, duże zaangażowanie w pracę, samodzielność przy wykonywaniu zadań, samodyscyplina, umiejętność pracy projektowej, analitycznego myślenia i komunikacji z partnerami.
2. Wymagania dodatkowe:
1) doświadczenie w pracy w dziale księgowości w zakresie naliczania wynagrodzeń;
2) znajomość zasad realizacji i rozliczenia projektów w ramach programu Fundusze Europejskie dla Małopolski;
3) znajomość przepisów prawnych i wytycznych niezbędnych przy realizacji i finansowaniu projektów unijnych;
4) znajomość zagadnień z zakresu rachunkowości, prawa pracy, prawa podatkowego i ubezpieczeń społecznych;
5) praktyczna znajomość obsługi programów kadrowo-płacowych;
6) umiejętność obsługi programu finansowo-księgowego COMARCH ERP Optima;
7) znajomość obsługi systemu CST2021.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) Szczegółowa znajomość dokumentów programowych projektu „Małopolski Dwór…”, w tym: studium wykonalności, wniosku aplikacyjnego, umowy partnerskiej, umowy o dofinansowanie, wytycznych w zakresie prawidłowości rozliczeń finansowych i kwalifikowalności wydatków,
2) Globalne i szczegółowe prowadzenie u Lidera projektu ewidencji wydatków poniesionych przez Partnerów w ramach realizacji zadania,
3) Prowadzenie odrębnej ewidencji księgowej w Muzeum Ziemi Sądeckiej (na poziomie Partnera i Lidera projektu) dotyczącej realizacji Projektu, zgodnie z przyjętymi zasadami rozliczenia projektu z Partnerami,
4) Weryfikacja dokumentów finansowych przedstawionych przez Partnerów,
5) Współpraca w opracowywaniu materiałów do wniosków o płatność/zaliczkę,
6) Obsługa systemu SL2014, który będzie służył do składania wniosków o płatność, prowadzenia korespondencji z instytucją odpowiedzialną za weryfikację wniosków, przekazywania danych o realizacji projektu,
7) Współpraca w przygotowaniu do podpisu przez Lidera wniosków o płatność (refundację/zaliczkę) wraz z załącznikami, wniosków o zaliczkę,
8) Opracowywanie w uzgodnieniu z Partnerami i Koordynatorem projektu zmian harmonogramu rzeczowo-finansowego projektu,
9) Współpraca w przygotowaniu dokumentów pod względem finansowym do aneksowania umowy Partnerskiej,
10) Współpraca przy zbiorczym przygotowaniu harmonogramu płatności,
11) Inicjowanie i monitorowanie procesu przekazywania środków finansowych dla Partnerów: zaliczek, refundacji,
12) Okresowe i końcowe rozliczanie projektu, w tym: sporządzanie na rzecz Lidera sprawozdań kwartalnych, rocznych oraz końcowych z realizacji Projektu,
13) Sporządzanie sprawozdań zewnętrznych z realizowanych zadań w zakresie finansowym projektu partnerskiego zgodnie z wymogami IZ oraz UMWM,
14) Uczestnictwo w naradach i spotkaniach w zakresie projektu partnerskiego,
15) Przeprowadzanie kontroli realizacji umów w zakresie finansowym projektu partnerskiego zgodnie z obowiązkami Lidera związanymi z wykonaniem umowy o dofinansowanie i umowy partnerskiej,
16) Czynny udział w postępowaniach kontrolnych związanym z audytem zewnętrznym, prowadzonym zgodnie z umową o dofinansowanie lub przez inne organy upoważnione,
17) Prowadzenie korespondencji w ramach prowadzonych zadań,
18) Gromadzenie dokumentacji finansowej zgodnie z wytycznymi dotyczącymi gromadzenia i archiwizacji dokumentacji projektowej,
19) Wykonywanie dodatkowych zadań zleconych przez Głównego Księgowego lub Koordynatora Projektu „Małopolski Dwór”.
4. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny oraz CV,
2) kwestionariusz osobowy, wg wzoru dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
3) kserokopie świadectw pracy (jeśli takie posiada) lub oświadczenie kandydata w przypadku trwającego stosunku pracy,
4) oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowanego stanowiska,
5) kserokopie dokumentów potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
6) inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Oferta dotyczy umowy o pracę na czas określony związany z okresem realizacji projektu „Małopolski Dwór…” z możliwością jej przedłużenia na czas nieokreślony po zakończeniu projektu.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać lub przesłać w terminie do dnia 10 października 2025r. godz. 14.00 pod adresem: Muzeum Ziemi Sądeckiej, ul. Jagiellońska 56 , 33-300 Nowy Sącz w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko Specjalista ds. finansów i rozliczeń projektów unijnych”.
Aplikacje, które wpłyną do Muzeum po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane i będą przechowywane zgodnie z instrukcją kancelaryjną a następnie niszczone.
Z regulaminem naboru można się zapoznać w Muzeum Ziemi Sądeckiej przy ul. Jagiellońska 56 oraz na stronie www.muzeum.sacz.pl. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 18 443-77-08 w.119
Obowiązująca w Muzeum Wewnętrzna procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych znajduje się na stronie internetowej pod adresem: https:// muzeum.sacz.pl/naruszenia/.
Klauzula informacyjna w zakresie danych osobowych podanych przez kandydata do pracy:
Działając na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych – dalej „RODO”), informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Muzeum Ziemi Sądeckiej z siedzibą w Nowym Sączu ul. Jagiellońska 56 33-300 Nowy Sącz, zwane dalej Administratorem,
2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu rekrutacji na wolne stanowisko pracy,
3) Podstawę prawną przetwarzania danych stanowi
a) obowiązek prawny wynikający z art. 221 § 1 kodeksu pracy, w zakresie danych wskazanych w tym przepisie (art. 6 ust. 1 lit. c RODO),
b) podjęcie działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
c) zgoda, w zakresie danych wykraczających poza zakres określony w art. 221 § 1 kodeksu pracy (art. 6 ust. 1 lit. a RODO)
4) odbiorcą Pani/Pana danych osobowych mogą być:
a) podmioty, którym Administrator zleci usługi związane z przetwarzaniem danych osobowych,
b) organy uprawnione na podstawie przepisów prawa, w tym sądy i inne organy administracji publicznej.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie z instrukcją kancelaryjną a następnie niszczone.
6) posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia i ograniczenia przetwarzania - na zasadach określonych w RODO,
7) jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody, ma Pani/Pan prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,
8) ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie dotyczących Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO,
9) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, ale w zakresie w jakim przetwarzanie danych jest niezbędne w celu przeprowadzenia rekrutacji, konsekwencją niepodania tych danych będzie brak możliwości udziału w rekrutacji,
10) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: tel. 600-896-868, adres do korespondencji: Muzeum Ziemi Sądeckiej, ul. Jagiellońska 56, 33-300 Nowy Sącz, e-mail: sekretariat@muzeum.sacz.pl.