Aktualność
Regulamin XXX Międzyszkolnego Konkursu Szopek Bożonarodzeniowych
Rusza XXX Międzyszkolny Konkurs Szopek Bożonarodzeniowych.
Mogą w nim brać udział uczniowie szkół podstawowych z Nowego Sącza i powiatu nowosądeckiego, wykonując prace indywidualnie lub zespołowo.
Szczegóły w regulaminie.
Organizator:
Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 1 w Nowym Sączu
(dawniej Szkoła Podstawowa nr 3 im. Jana Kochanowskiego)
Współorganizatorzy:
Muzeum Ziemi Sądeckiej
Katolickie Stowarzyszenie „Civitas Christiana” Oddział w Nowym Sączu
Stowarzyszenie "Dla Miasta" w Nowym Sączu
PATRONAT
PREZYDENT MIASTA NOWEGO SĄCZA
Mogą w nim brać udział uczniowie szkół podstawowych z Nowego Sącza i powiatu nowosądeckiego, wykonując prace indywidualnie lub zespołowo.
Szczegóły w regulaminie.
Organizator:
Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 1 w Nowym Sączu
(dawniej Szkoła Podstawowa nr 3 im. Jana Kochanowskiego)
Współorganizatorzy:
Muzeum Ziemi Sądeckiej
Katolickie Stowarzyszenie „Civitas Christiana” Oddział w Nowym Sączu
Stowarzyszenie "Dla Miasta" w Nowym Sączu
PATRONAT
PREZYDENT MIASTA NOWEGO SĄCZA
REGULAMIN KONKURSU
Honorowym przewodniczącym jury jest proboszcz parafii pw. św. Małgorzaty w Nowym Sączu ks. dr Jerzy Jurkiewicz. Przewodniczącym komisji konkursowej oceniającej prace jest dyrektor Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1 w Nowym Sączu (skład komisji: 2 reprezentantów Muzeum Ziemi Sądeckiej, nauczyciele techniki, religii, historii i plastyki, ludzie sztuki, przedstawiciele Współorganizatorów).
Organizatorzy zalecają przeprowadzenie wewnętrznego konkursu w szkołach i wytypowanie najlepszych prac.
1. W konkursie mogą brać udział uczniowie szkół podstawowych z Nowego Sącza i powiatu nowosądeckiego, wykonując prace indywidualnie lub zespołowo – grupa do 3 osób.
2. Szkołę mogą reprezentować maksymalnie 3 szopki.
3. Szopkę może wykonać, nie więcej niż 3 uczniów.
4. Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 1 w Nowym Sączu, jako Organizator ma prawo do zgłoszenia 6 szopek.
5. Szopki mogą być wykonane z różnych materiałów, nie powinny zawierać elementów wykonanych fabrycznie. Wymiary szopek są dozwolone do wielkości 60 cm x 60 cm x 60 cm.
6. Prace mogą brać udział tylko w jednej edycji konkursu.
7. Komisja konkursowa będzie oceniać ogólny wyraz artystyczny, nawiązanie do tradycji i tematyki bożonarodzeniowej, wkład pracy, pomysłowość i dokładność, dokona kwalifikacji prac do nagród i wyróżnień oraz na wystawę pokonkursową.
8. Uczestnictwo w konkursie należy potwierdzić telefonicznie (nr tel. 18 444-34-80) w sekretariacie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1 w Nowym Sączu lub mailowo na adres sp3@edu.nowysacz.pl
do 21 listopada 2025r.
9. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do utworzenia 3 kategorii wiekowych: kI. I-III, kI. IV-VI, VII- VIII.
Podział na kategorie oraz ilość przyznania nagród i wyróżnień zależy od liczby zgłoszonych prac.
10. Organizatorzy planują przyznanie nagród i wyróżnień w każdej kategorii wiekowej w przypadku ich utworzenia.
11. Prace należy składać w bibliotece Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1 w Nowym Sączu ul. Szkolna 7 (Budynek B – I piętro) w terminie do 3 grudnia 2025r. - codziennie w godzinach od 7.30 do 13.00.
12. Zgłoszone szopki powinny być opatrzone metryczką, zawierającą: imię i nazwisko autora, wiek, nazwę szkoły i klasę oraz wartość pracy wg uznania autora. W przypadku szopek zmechanizowanych należy podać instrukcję obsługi. Szopki nie mogą być podpisane w widocznym miejscu.
13. Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi 5 grudnia 2025 r. w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 1 w Nowym Sączu.
14. Informację o zakwalifikowaniu szopki do nagrody, wyróżnienia lub wybraniu na wystawę pokonkursową można uzyskać w sekretariacie Zespołu w dniu 9 grudnia 2025r.
15. Ogłoszenie wyników, uroczyste wręczenie nagród oraz otwarcie wystawy odbędzie się 12 grudnia 2025 r.
o godzinie 12.00 w Galerii Marii Ritter, Rynek 2 w Nowym Sączu.
16. Nagrodzone i wyróżnione szopki będą prezentowane na wystawie pokonkursowej w Galerii Marii Ritter, Rynek 2 w Nowym Sączu w terminie od 15 grudnia 2025r. do 31 stycznia 2026 r.
17. Prace niezakwalifikowane do nagród, wyróżnień i na wystawę można odbierać w dniach 10 - 19 grudnia 2025r. w bibliotece Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1 w Nowym Sączu (Budynek B – I piętro) w godzinach pracy biblioteki podanych wyżej. Po tym terminie prace zostaną przekazane do ośrodków pomocy społecznej.
18. Prace prezentowane na wystawie pokonkursowej w Galerii Marii Ritter, Rynek 2 w Nowym Sączu będzie można odebrać w bibliotece Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1 w Nowym Sączu po zamknięciu wystawy tj. w dniach 9 - 13 lutego 2026r. w godzinach pracy biblioteki podanych wyżej. Po tym terminie szopki przechodzą na własność Organizatora i zostaną przekazane na cele charytatywne.
19. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do nieodpłatnego wykorzystania prac złożonych na konkurs do celów promocyjnych (na wszystkich polach eksploatacji).
20. Warunkiem koniecznym udziału w konkursie jest załączenie w formie oświadczenia zgody na wykorzystanie danych osobowych uczestników konkursów podczas czynności związanych z jego realizacją.
Organizatorzy zalecają przeprowadzenie wewnętrznego konkursu w szkołach i wytypowanie najlepszych prac.
1. W konkursie mogą brać udział uczniowie szkół podstawowych z Nowego Sącza i powiatu nowosądeckiego, wykonując prace indywidualnie lub zespołowo – grupa do 3 osób.
2. Szkołę mogą reprezentować maksymalnie 3 szopki.
3. Szopkę może wykonać, nie więcej niż 3 uczniów.
4. Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 1 w Nowym Sączu, jako Organizator ma prawo do zgłoszenia 6 szopek.
5. Szopki mogą być wykonane z różnych materiałów, nie powinny zawierać elementów wykonanych fabrycznie. Wymiary szopek są dozwolone do wielkości 60 cm x 60 cm x 60 cm.
6. Prace mogą brać udział tylko w jednej edycji konkursu.
7. Komisja konkursowa będzie oceniać ogólny wyraz artystyczny, nawiązanie do tradycji i tematyki bożonarodzeniowej, wkład pracy, pomysłowość i dokładność, dokona kwalifikacji prac do nagród i wyróżnień oraz na wystawę pokonkursową.
8. Uczestnictwo w konkursie należy potwierdzić telefonicznie (nr tel. 18 444-34-80) w sekretariacie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1 w Nowym Sączu lub mailowo na adres sp3@edu.nowysacz.pl
do 21 listopada 2025r.
9. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do utworzenia 3 kategorii wiekowych: kI. I-III, kI. IV-VI, VII- VIII.
Podział na kategorie oraz ilość przyznania nagród i wyróżnień zależy od liczby zgłoszonych prac.
10. Organizatorzy planują przyznanie nagród i wyróżnień w każdej kategorii wiekowej w przypadku ich utworzenia.
11. Prace należy składać w bibliotece Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1 w Nowym Sączu ul. Szkolna 7 (Budynek B – I piętro) w terminie do 3 grudnia 2025r. - codziennie w godzinach od 7.30 do 13.00.
12. Zgłoszone szopki powinny być opatrzone metryczką, zawierającą: imię i nazwisko autora, wiek, nazwę szkoły i klasę oraz wartość pracy wg uznania autora. W przypadku szopek zmechanizowanych należy podać instrukcję obsługi. Szopki nie mogą być podpisane w widocznym miejscu.
13. Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi 5 grudnia 2025 r. w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 1 w Nowym Sączu.
14. Informację o zakwalifikowaniu szopki do nagrody, wyróżnienia lub wybraniu na wystawę pokonkursową można uzyskać w sekretariacie Zespołu w dniu 9 grudnia 2025r.
15. Ogłoszenie wyników, uroczyste wręczenie nagród oraz otwarcie wystawy odbędzie się 12 grudnia 2025 r.
o godzinie 12.00 w Galerii Marii Ritter, Rynek 2 w Nowym Sączu.
16. Nagrodzone i wyróżnione szopki będą prezentowane na wystawie pokonkursowej w Galerii Marii Ritter, Rynek 2 w Nowym Sączu w terminie od 15 grudnia 2025r. do 31 stycznia 2026 r.
17. Prace niezakwalifikowane do nagród, wyróżnień i na wystawę można odbierać w dniach 10 - 19 grudnia 2025r. w bibliotece Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1 w Nowym Sączu (Budynek B – I piętro) w godzinach pracy biblioteki podanych wyżej. Po tym terminie prace zostaną przekazane do ośrodków pomocy społecznej.
18. Prace prezentowane na wystawie pokonkursowej w Galerii Marii Ritter, Rynek 2 w Nowym Sączu będzie można odebrać w bibliotece Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1 w Nowym Sączu po zamknięciu wystawy tj. w dniach 9 - 13 lutego 2026r. w godzinach pracy biblioteki podanych wyżej. Po tym terminie szopki przechodzą na własność Organizatora i zostaną przekazane na cele charytatywne.
19. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do nieodpłatnego wykorzystania prac złożonych na konkurs do celów promocyjnych (na wszystkich polach eksploatacji).
20. Warunkiem koniecznym udziału w konkursie jest załączenie w formie oświadczenia zgody na wykorzystanie danych osobowych uczestników konkursów podczas czynności związanych z jego realizacją.
Klauzula informacyjna dla uczestnika Konkursu
Zgodnie z art. 13 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwane dalej: RODO) informujemy, iż:
1. Administratorem Twoich danych osobowych jest: Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 1 w Nowym Sączu
z siedzibą w Nowym Sączu, ul. Szkolna 9, NIP: 7341025163, REGON: 490580816 wraz z Muzeum Ziemi Sądeckiej.
2. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych.
3. Twoje dane osobowe lub dane osobowe Twojego dziecka przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. oraz e) RODO w celu wykonanie zadania realizowanego w interesie publicznym lub przeprowadzenie postępowania konkursowego realizowanego przez Administratora, rozliczeń finansowych, w tym wystawienia dokumentów księgowych, oraz prowadzenia sprawozdawczości finansowej i podatkowej.
4. Administrator może przekazywać Twoje dane lub dane osobowe dziecka innym podmiotom na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, w której gwarantujemy sobie możliwość kontroli poprawności przetwarzania Twoich danych osobowych z obowiązującymi przepisami. Dane osobowe mogą być przekazane następującym podmiotom: podmiotom realizującym usługę elektronicznego dziennika, podmiotom realizującym usługi w zakresie przepisów BHP lub opieki medycznej. Ponadto Administrator jest zobowiązany do przekazywania Twoich danych osobowych na podstawie bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa, w tym na żądanie uprawnionych sądów, organów państwowych i instytucji.
5. Nie przewidujemy przekazywania danych osobowych do państw trzecich poza obszar Unii Europejskiej
6. Dane osobowe będą przechowywane na czas realizacji konkursu, a także po zakończeniu realizacji tego konkursu zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. Ponadto dane osobowe będą przechowywane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oświatowego oraz przepisach podatkowych.
7. Z zastrzeżeniem ograniczeń wynikających z RODO i innych przepisów prawa, posiadasz prawo dostępu do treści Swoich danych osobowych lub danych Twoich dzieci oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych osobowych jeśli są przetwarzane w sposób zautomatyzowany, prawo wniesienia sprzeciwu, a także prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie wyrażonej przez Ciebie zgody.
8. Dokładamy wszelkich starań, aby dane osobowe były przetwarzane zgodnie z prawem i z najwyższą starannością. Jeśli masz jakieś uwagi lub pytania zapraszamy do kontaktu z wyznaczonym inspektorem ochrony danych. Jednak jeśli pomimo tego uważasz, że podczas przetwarzania Twoich danych zostały naruszone przepisy RODO masz prawo wniesienia skargi do organu nadzoru w rozumieniu RODO.
9. W pozostałych przypadkach podanie przez Ciebie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne do wzięcia udziału w konkursie
10. Twoje dane nie będą podlegać decyzji opartej wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu danych osobowych, w tym profilowaniu.
1. Administratorem Twoich danych osobowych jest: Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 1 w Nowym Sączu
z siedzibą w Nowym Sączu, ul. Szkolna 9, NIP: 7341025163, REGON: 490580816 wraz z Muzeum Ziemi Sądeckiej.
2. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych.
3. Twoje dane osobowe lub dane osobowe Twojego dziecka przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. oraz e) RODO w celu wykonanie zadania realizowanego w interesie publicznym lub przeprowadzenie postępowania konkursowego realizowanego przez Administratora, rozliczeń finansowych, w tym wystawienia dokumentów księgowych, oraz prowadzenia sprawozdawczości finansowej i podatkowej.
4. Administrator może przekazywać Twoje dane lub dane osobowe dziecka innym podmiotom na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, w której gwarantujemy sobie możliwość kontroli poprawności przetwarzania Twoich danych osobowych z obowiązującymi przepisami. Dane osobowe mogą być przekazane następującym podmiotom: podmiotom realizującym usługę elektronicznego dziennika, podmiotom realizującym usługi w zakresie przepisów BHP lub opieki medycznej. Ponadto Administrator jest zobowiązany do przekazywania Twoich danych osobowych na podstawie bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa, w tym na żądanie uprawnionych sądów, organów państwowych i instytucji.
5. Nie przewidujemy przekazywania danych osobowych do państw trzecich poza obszar Unii Europejskiej
6. Dane osobowe będą przechowywane na czas realizacji konkursu, a także po zakończeniu realizacji tego konkursu zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. Ponadto dane osobowe będą przechowywane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oświatowego oraz przepisach podatkowych.
7. Z zastrzeżeniem ograniczeń wynikających z RODO i innych przepisów prawa, posiadasz prawo dostępu do treści Swoich danych osobowych lub danych Twoich dzieci oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych osobowych jeśli są przetwarzane w sposób zautomatyzowany, prawo wniesienia sprzeciwu, a także prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie wyrażonej przez Ciebie zgody.
8. Dokładamy wszelkich starań, aby dane osobowe były przetwarzane zgodnie z prawem i z najwyższą starannością. Jeśli masz jakieś uwagi lub pytania zapraszamy do kontaktu z wyznaczonym inspektorem ochrony danych. Jednak jeśli pomimo tego uważasz, że podczas przetwarzania Twoich danych zostały naruszone przepisy RODO masz prawo wniesienia skargi do organu nadzoru w rozumieniu RODO.
9. W pozostałych przypadkach podanie przez Ciebie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne do wzięcia udziału w konkursie
10. Twoje dane nie będą podlegać decyzji opartej wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu danych osobowych, w tym profilowaniu.