NINIEJSZA STRONA KORZYSTA Z PLIKÓW COOKIE

Pliki „cookie” są to pliki tekstowe zapisywne na komputerze Użytkownika i służą do zapisywania preferencji i ustawień wykorzystywanych prodczas korzystania z serwisu. Używane przez nas pliki cookie nie umożliwiają identyfikacji Użytkowników odwiedzających naszą witrynę i nie są w nich zapisywane żadne informacje, które mogły by taką identyfikację umożliwić. Zgodnie z art. 173 Ustawy z dnia 16 lipca 2004 roku Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. Nr 171, poz. 1800) zapisywanie plików tekstowych na dysku komputera Użytkownika witryny jest dozwolone o ile Użytkownik zostanie o tym poinformowany. Warunkiem działania plików cookies jest ich akceptacja przez przeglądarkę oraz nieusuwanie ich z dysku komputera. Jeżeli Użytkownik nie chce udostępnić plików cookies, powinien taką opcję wyłączyć w przeglądarce nim odwiedzi nasz portal. Nieudostępnienie plików cookies przez przeglądarkę, albo ich skasowanie, możne powodować znaczne utrudnienia lub może nawet całkowicie uniemożliwiać korzystanie z naszej witryny – za co nie ponosimy odpowiedzialności.
__UE_ALT
przejdź do koszyka
0
dodano do koszyka:
przejdź do koszyka

Nabór na wolne stanowisko pracy - Asystenta w dziale historyczno-archeologicznym

MUZEUM ZIEMI SĄDECKIEJ OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Asystenta w dziale historyczno-archeologicznym

1. Wymagania niezbędne:

1) Wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku archeologia
2) Wysoka kultura osobista, duże zaangażowanie w pracę, samodzielność przy wykonywaniu
zadań, samodyscyplina; duża dyspozycyjność, komunikatywność
3) Dobra organizacja i umiejętność pracy pod presją czasu.
4) Umiejętność pracy w zespole oraz koordynacji określonych działań w ramach realizowanych projektów.
2. Wymagania dodatkowe:

1) Znajomość pradziejów i historii Nowego Sącza oraz Ziemi Sądeckiej,
2) Umiejętność wykonywania opisów inwentaryzatorskich i datowania eksponatów,
3) Znajomość języka angielskiego lub niemieckiego co najmniej na poziomie
średniozaawansowanym,
4) Biegła znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point).

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1) Gromadzenie obiektów z terenu statutowej działalności muzeum polegające na: udaniu się na miejsca ofert, zgłaszane przez osoby prywatne, salony antykwaryczne, galerie, gdzie po oględzinach przedmiotów dokonuje oceny konserwatorskiej i ewentualnej kwalifikacji wstępnej do zakupu,
2) Prowadzenie prac naukowo-badawczych samodzielnie i wspólnie z innymi pracownikami w ramach statutowej działalności muzeum; w szczególności związaną z pradziejami i historią Sądecczyzny,
3) Opracowywanie zgodnie z działalnością statutową dla celów dydaktycznych i naukowych zbiorów działu historyczno-archeologicznego:
- opracowanie kart katalogowych (naukowe i rzeczowe) do nabytków bieżących;
- digitalizacja zbiorów;
- elektroniczne opracowywanie zbiorów historycznych i archeologicznych w programie
„Musnet”;
- prowadzi odpowiednie księgi (w tym elektroniczne):
- inwentarze zbiorów,
- inwentarze materiałów pomocniczych.
4) Czuwanie nad stroną konserwatorską i merytoryczną ekspozycji stałych i wystaw
czasowych przygotowywanych przez dział,
5) Opracowywanie wyników badań i zbiorów (inwentaryzowanie, ewidencjonowanie,
katalogowanie, kompletowanie dokumentacji),
6) Działalność naukowa: przygotowywanie opracowań, publikowanie wyników badań, udział w konferencjach i projektach naukowo-badawczych,
7) Działalność popularyzatorska i edukacyjna: prowadzenie lekcji muzealnych, warsztatów, dyżury w innych oddziałach i filiach, a także innych form upowszechniania wiedzy historycznej i archeologicznej,
8) Współpraca z innymi działami w zakresie bieżącej działalności Muzeum,
9) Prowadzenie dokumentacji działu historyczno-archeologicznego polegającej na
przygotowywaniu danych do protokołów zdawczo-odbiorczych, sporządzanie opisu
zabytków muzealnych i ze zbiorów obcych oraz przeprowadzanie kwerend w zbiorach
działu historyczno-archeologicznego.

4. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny oraz CV,
2) kwestionariusz osobowy, wg wzoru dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
3) kserokopie świadectw pracy (jeśli takie posiada) lub oświadczenie kandydata w przypadku trwającego stosunku pracy,
4) oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowanego
stanowiska,
5) kserokopie dokumentów potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
6) inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach
7) Oświadczenie kandydata że nie był karany w zakresie przestępstw określonych w
rozdziale XIX i XXV kodeksu karnego, art. 189a i 207 kodeksu karnego oraz w ustawie z
dnia 29.07.2005r. o przeciwdziałaniu narkomanii, lub za odpowiadające tym
przestępstwom czyny zabronione określone w przepisach prawa obcego. Kandydat
wyłoniony w drodze naboru przed zawarciem umowy o pracę zobowiązany jest przedłożyć informację w w/w zakresie z Krajowego Rejestru Karnego (zaświadczenie o
niekaralności).

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać lub przesłać w terminie do dnia 17 czerwca 2024 r. do godz. 15.00 pod adresem: Muzeum Ziemi Sądeckiej, ul. Jagiellońska 56 , 33-300 Nowy Sącz w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko Asystenta”.
Aplikacje, które wpłyną do Muzeum po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane i będą przechowywane zgodnie z instrukcją kancelaryjną, a następnie niszczone. Z Regulaminem naboru można się zapoznać w Muzeum Ziemi Sądeckiej przy ul. Jagiellońska 56 oraz na stronie www.muzeum.sacz.pl . Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 18 443-77-08 w 119

Klauzula informacyjna w zakresie danych osobowych podanych przez kandydata do
pracy: Działając na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych – dalej „RODO”), informuję, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Muzeum Ziemi Sądeckiej z siedzibą w Nowym Sączu ul. Jagiellońska 56 33-300 Nowy Sącz, zwane dalej Administratorem,
2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu rekrutacji na wolne stanowisko pracy,
3) Podstawę prawną przetwarzania danych stanowi
a) obowiązek prawny wynikający z art. 22 1 § 1 kodeksu pracy, w zakresie danych
wskazanych w tym przepisie (art. 6 ust. 1 lit. c RODO),
b) podjęcie działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
c) zgoda, w zakresie danych wykraczających poza zakres określony w art. 22 1 § 1 kodeksu pracy (art. 6 ust. 1 lit. a RODO)
4) odbiorcą Pani/Pana danych osobowych mogą być:
a) podmioty, którym Administrator zleci usługi związane z przetwarzaniem danych
osobowych,
b) organy uprawnione na podstawie przepisów prawa, w tym sądy i inne organy
administracji publicznej.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie z instrukcją kancelaryjną a
następnie niszczone.
6) posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania,
usunięcia i ograniczenia przetwarzania - na zasadach określonych w RODO,
7) jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody, ma Pani/Pan prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego
dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,
8) ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie dotyczących Pani/Pana danych osobowych narusza
przepisy RODO,
9) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, ale w zakresie w jakim
przetwarzanie danych jest niezbędne w celu przeprowadzenia rekrutacji, konsekwencją
niepodania tych danych będzie brak możliwości udziału w rekrutacji,
10) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: tel. 600-896-868, adres do korespondencji:
Muzeum Ziemi Sądeckiej, ul. Jagiellońska 56, 33-300 Nowy Sącz, e-mail:
sekretariat@muzeum.sacz.pl.