NINIEJSZA STRONA KORZYSTA Z PLIKÓW COOKIE

Pliki „cookie” są to pliki tekstowe zapisywne na komputerze Użytkownika i służą do zapisywania preferencji i ustawień wykorzystywanych prodczas korzystania z serwisu. Używane przez nas pliki cookie nie umożliwiają identyfikacji Użytkowników odwiedzających naszą witrynę i nie są w nich zapisywane żadne informacje, które mogły by taką identyfikację umożliwić. Zgodnie z art. 173 Ustawy z dnia 16 lipca 2004 roku Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. Nr 171, poz. 1800) zapisywanie plików tekstowych na dysku komputera Użytkownika witryny jest dozwolone o ile Użytkownik zostanie o tym poinformowany. Warunkiem działania plików cookies jest ich akceptacja przez przeglądarkę oraz nieusuwanie ich z dysku komputera. Jeżeli Użytkownik nie chce udostępnić plików cookies, powinien taką opcję wyłączyć w przeglądarce nim odwiedzi nasz portal. Nieudostępnienie plików cookies przez przeglądarkę, albo ich skasowanie, możne powodować znaczne utrudnienia lub może nawet całkowicie uniemożliwiać korzystanie z naszej witryny – za co nie ponosimy odpowiedzialności.
__UE_ALT
przejdź do koszyka
0
dodano do koszyka:
przejdź do koszyka

Nabór na wolne stanowisko pracy - Adiunkt w dziale etnografii

Załącznik nr 2 do Regulaminu

MUZEUM ZIEMI SĄDECKIEJ

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY

Adiunkta w dziale etnografii
1.    Wymagania niezbędne:

1)    wykształcenie wyższe II stopnia lub jednolite studia magisterskie na kierunku etnografia, etnologia, antropologia kulturowa;

2)    biegła obsługa komputera – pakiet MS OFFICE ( Word, Excel, Power Point);

3)    wysoka kultura osobista;

4)    duże zaangażowanie w pracę, dokładność, rzetelność, bardzo dobra organizacja pracy oraz umiejętność pracy pod presją czasu;

5)    komunikatywność oraz umiejętność pracy samodzielnej i w zespole;

2.    Wymagania dodatkowe:

1)    co najmniej dwuletnie doświadczenie w pracy  w muzeum o profilu etnograficznym lub instytucji kultury zajmującej się dziedzictwem kulturowym;

2)    znajomość zagadnień związanych z etnografią wsi polskiej w szczególności tradycyjnej kultury ludowej Sądecczyzny,

3)    znajomość podstawowych zagadnień związanych z muzealnictwem skansenowskim oraz organizacją wystaw muzealnych,

4)    umiejętność wykonywania opisów inwentaryzatorskich eksponatów etnograficznych,

5)    umiejętność prowadzenia badań etnograficznych terenowych i archiwalnych i opracowywania ich wyników,

6)    znajomość języka angielskiego lub niemieckiego  w mowie i piśmie w stopniu co najmniej dobrym,

3.    Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1)    Prowadzenie działalności naukowo-badawczej, samodzielnie i wspólnie z innymi pracownikami, w ramach statutowej działalności muzeum, w szczególności w zakresie związanym z kulturą ludową Sądecczyzny, przygotowywanie opracowań, publikowanie wyników badań, udział w konferencjach i projektach naukowo-badawczych,

2)    Czuwanie nad stroną merytoryczną ekspozycji stałych w Sądeckim Parku Etnograficznym oraz jego filii – Muzeum Lachów Sądeckich w Podegrodziu,

3)    Udostępnianie zbiorów zwiedzającym i specjalistyczne oprowadzanie po ekspozycji SPE,

4)    Przygotowywanie ekspozycji stałych i wystaw czasowych, szczególnie z zakresu etnografii oraz kultury ludowej Sądecczyzny: opracowanie scenariuszy, uzgodnienia dotyczące aranżacji plastycznej, przygotowanie tekstów, realizacja wystawy

5)    Pozyskiwanie obiektów etnograficznych z terenu statutowej działalności muzeum: poszukiwanie i typowanie eksponatów, oględziny zgłoszonych obiektów i ich wstępna kwalifikacja do zakupu,

6)    Opracowywanie zgodnie z działalnością statutową dla celów dydaktycznych i naukowych zbiorów działu etnograficznego: opracowanie kart katalogowych (naukowe i rzeczowe) do nabytków bieżących, digitalizacja zbiorów,

7)    Prowadzenie dokumentacji zbiorów działu etnograficznego: przygotowywanie danych do protokołów zdawczo-odbiorczych, sporządzanie opisu zabytków muzealnych i ze zbiorów obcych oraz przeprowadzanie kwerend w zbiorach działu oraz zasobach archiwum etnograficznego,

8)    Przygotowanie i realizacja w porozumieniu z kierownikiem oddziału plenerowych wydarzeń etnograficznych, artystycznych i edukacyjnych w Sądeckim Parku Etnograficznym: opracowanie scenariuszy i budżetu wydarzeń, ustalenia z wykonawcami, przygotowanie niezbędnych dokumentów, koordynacja imprezy,

9)    Przygotowanie i prowadzenie projektów badawczych, popularyzatorskich i wystawienniczych w ramach dotacji pozyskanych ze środków MKiDN oraz innych źródeł zewnętrznych,

10) Działalność popularyzatorska i edukacyjna: prowadzenie lekcji muzealnych, warsztatów, dyżury w innych oddziałach i filiach Muzeum, a także prowadzenie innych form upowszechniania wiedzy etnograficznej,

11) Współpraca z innymi działami w zakresie bieżącej działalności Muzeum,

 

 

4.    Wymagane dokumenty:

1)    list motywacyjny oraz CV,

2)    kwestionariusz osobowy, wg wzoru dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

3)    kserokopie świadectw pracy (jeśli takie posiada) lub oświadczenie kandydata w przypadku trwającego stosunku pracy,

4)    oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowanego stanowiska,

5)    zaświadczenia o niekaralności w zakresie przestępstw określonych w rozdziale XIX i XXV kk, w art.189a i art.207 kk oraz w ustawie o przeciwdziałaniu narkomani  w przypadku kandydatów przyjmowanych na stanowiska związane z działalnością edukacyjną, artystyczną i upowszechniającą kulturę prowadzoną w ramach statutowej działalności Muzeum, w tym w  szczególności związaną z prowadzeniem  warsztatów, lekcji oraz oprowadzaniem grup zorganizowanych i indywidulanych zwiedzających

6)    oświadczenie dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie w Muzeum Ziemi Sądeckiej -  zgoda na weryfikację kandydata  w Rejestrze Sprawców Przestępstw na tle Seksualnym- wg załączonego wzoru

7)    kserokopie dokumentów potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,

8)    inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.     

 

Oferta dotyczy umowy o pracę na pełny etat, docelowo na czas nieokreślony.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać lub przesłać w terminie do dnia                       12 listopada  2025r. godz. 14.00  pod adresem:  Muzeum Ziemi Sądeckiej,  ul. Jagiellońska 56 , 33-300 Nowy Sącz w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko Adiunkta”.

Aplikacje, które wpłyną do Muzeum po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane i będą przechowywane zgodnie z instrukcją kancelaryjną a następnie niszczone.

            Z regulaminem naboru można się zapoznać w Muzeum Ziemi Sądeckiej przy ul. Jagiellońska 56 oraz na stronie www.muzeum.sacz.pl.  Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 18 443-77-08 w.119

Obowiązująca w Muzeum  Wewnętrzna procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych znajduje się na stronie internetowej pod adresem: https:// muzeum.sacz.pl/naruszenia/.  

Klauzula informacyjna w zakresie danych osobowych podanych przez kandydata do pracy:

Działając na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych – dalej „RODO”), informuję, że:

1)    administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Muzeum Ziemi Sądeckiej z siedzibą w Nowym Sączu ul. Jagiellońska 56 33-300 Nowy Sącz, zwane dalej Administratorem,

2)    Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu rekrutacji na wolne stanowisko pracy,

3)    Podstawę prawną przetwarzania danych stanowi

a)    obowiązek prawny wynikający z art. 221 § 1 kodeksu pracy, w zakresie danych wskazanych w tym przepisie (art. 6 ust. 1 lit. c RODO),

b)    podjęcie działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),

c)    zgoda, w zakresie danych wykraczających poza zakres określony w art. 221 § 1 kodeksu pracy (art. 6 ust. 1 lit. a RODO)

4)    odbiorcą Pani/Pana danych osobowych mogą być:

a)    podmioty, którym Administrator zleci usługi związane z przetwarzaniem danych osobowych,

b)    organy uprawnione na podstawie przepisów prawa, w tym sądy i inne organy administracji publicznej.

5)    Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane  zgodnie z instrukcją kancelaryjną a następnie niszczone.

6)    posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia i ograniczenia przetwarzania - na zasadach określonych w RODO,

7)    jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody, ma Pani/Pan prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,

8)    ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie dotyczących Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO,

9)    podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, ale w zakresie w jakim przetwarzanie danych jest niezbędne w celu przeprowadzenia rekrutacji, konsekwencją niepodania tych danych będzie brak możliwości udziału w rekrutacji,

10) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: tel. 600-896-868, adres do korespondencji: Muzeum Ziemi Sądeckiej, ul. Jagiellońska 56, 33-300 Nowy Sącz, e-mail: sekretariat@muzeum.sacz.pl.
Oświadczenie /zatrudnienie
DOCX 17.01 KB