NINIEJSZA STRONA KORZYSTA Z PLIKÓW COOKIE

Pliki „cookie” są to pliki tekstowe zapisywne na komputerze Użytkownika i służą do zapisywania preferencji i ustawień wykorzystywanych prodczas korzystania z serwisu. Używane przez nas pliki cookie nie umożliwiają identyfikacji Użytkowników odwiedzających naszą witrynę i nie są w nich zapisywane żadne informacje, które mogły by taką identyfikację umożliwić. Zgodnie z art. 173 Ustawy z dnia 16 lipca 2004 roku Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. Nr 171, poz. 1800) zapisywanie plików tekstowych na dysku komputera Użytkownika witryny jest dozwolone o ile Użytkownik zostanie o tym poinformowany. Warunkiem działania plików cookies jest ich akceptacja przez przeglądarkę oraz nieusuwanie ich z dysku komputera. Jeżeli Użytkownik nie chce udostępnić plików cookies, powinien taką opcję wyłączyć w przeglądarce nim odwiedzi nasz portal. Nieudostępnienie plików cookies przez przeglądarkę, albo ich skasowanie, możne powodować znaczne utrudnienia lub może nawet całkowicie uniemożliwiać korzystanie z naszej witryny – za co nie ponosimy odpowiedzialności.
__UE_ALT
przejdź do koszyka
0
dodano do koszyka:
przejdź do koszyka
Aktualność

Jarmark św. Małgorzaty - Informacje dla wystawców

W dniach 19 i 20 lipca 2025 r. Muzeum Ziemi Sądeckiej organizuje w Miasteczku Galicyjskim Jarmark św. Małgorzaty. Poniżej prezentujemy Regulamin imprezy dla wystawców.

Opłata akredytacyjna dla wystawców (kiermasz rękodzieła i produktów regionalnych)
wg załącznika nr 1 do zarządzenia nr 19/2025 Dyrektora Muzeum Ziemi Sądeckiej z dnia 12 marca 2025 r. w sprawie ustalenia cen biletów wstępu na wystawy i imprezy folklorystyczne, edukacyjne, historyczne realizowane w oddziałach Muzeum Ziemi Sądeckiej w roku 2025 obowiązywać będzie w sposób następujący:

80,00 zł brutto/w tym: cena netto 65,04 zł, VAT 23% 14,96 zł za dwudniowe uczestnictwo

50,00 zł brutto w tym: cena netto 40,65 zł, VAT 23% 9,35 zł za jednodniowe uczestnictwo

Opłata płatna gotówką w kasie Miasteczka Galicyjskiego do 20 lipca 2025 r., lub przelewem na konto Muzeum do 11 lipca 2025 r. zgodnie z Regulaminem imprezy plenerowej pn. „Jarmark św. Małgorzaty – kiermasz rękodzieła i wyrobów regionalnych” stanowiącym załącznik do niniejszego zarządzenia.

Zgłoszeń można dokonać wypełniając formularz znajdujący się pod adresem:

https://www.miasteczko-galicyjskie.pl/?page_id=5137
Załącznik do zarządzenia nr 32/2025

Regulamin imprezy plenerowej pn. „Jarmark św. Małgorzaty – kiermasz rękodzieła i wyrobów regionalnych”

 
POSTANOWIENIA OGÓLNE

1.   „Jarmark św. Małgorzaty – kiermasz rękodzieła i wyrobów regionalnych” w Miasteczku Galicyjskim zwany dalej Jarmarkiem, organizowany jest w dniu 19 lipca 2025 r. w godzinach 14:00 – 21:00 oraz w dniu 20 lipca 2025 r. w godzinach 10:00 – 18:00 w Miasteczku Galicyjskim w Nowym Sączu ( ul. Lwowska 226, 33-300 Nowy Sącz) przez Muzeum Ziemi Sądeckiej.

2. W trakcie Jarmarku preferowana będzie sprzedaż produktów unikatowych, przedmiotów niepowtarzalnych, pochodzących ze zbiorów wystawcy.

WARUNKI UCZESTNICTWA

3. Jarmark ma charakter otwarty i przeznaczony jest dla dzieci, młodzieży i osób dorosłych.

4. Uczestnicy Jarmarku mają prawo do korzystania z wszystkich atrakcji przewidzianych w programie.

5. Za bezpieczeństwo osób nieletnich uczestniczących w imprezie odpowiadają rodzice bądź opiekunowie prawni.

6. Na terenie imprezy zabrania się wnoszenia i posiadania w jej trakcie broni lub innych niebezpiecznych przedmiotów, materiałów wybuchowych, wyrobów pirotechnicznych, materiałów pożarowo niebezpiecznych, napojów alkoholowych, środków odurzających.

7. Na teren imprezy mają zakaz wstępu osoby nietrzeźwe oraz będące pod wpływem środków odurzających.

8. Uczestnicy imprezy zobowiązani są do:

·       zachowania w sposób nie zagrażający bezpieczeństwu innych osób obecnych na tej imprezie, a w szczególności przestrzegać postanowień niniejszego regulaminu;

·       stosowania się do zaleceń przedstawicieli Organizatora, mających na celu zapewnienie im bezpieczeństwa i porządku.

9. Uczestnicy imprezy wyrażają zgodę na bezpłatne wykorzystanie ich wizerunku w ewentualnych materiałach zdjęciowych, filmowych, radiowych, publikacjach promocyjnych realizowanych przez Organizatora.         

ZOBOWIĄZANIA ORGANIZATORA

10. Organizator Jarmarku zapewnia zgłoszonym Wystawcom stanowisko wystawiennicze, które przekaże

Wystawcom w dniu rozpoczęcia Jarmarku tj. 19 lipca br. od godz. 13.00.

11. Rozmieszczenie i przydział stoisk należy do Organizatora. Przydział stoiska nie podlega negocjacji.

12. Na stronie internetowej https://muzeum.sacz.pl/ będą zamieszczane wszelkie informacje dla wystawców i uczestników Jarmarku.

ZOBOWIĄZANIA WYSTAWCY

13. Do prowadzenia działalności handlowo-usługowej na terenie imprezy są uprawnione jedynie osoby

posiadające zgodę Organizatora. Działalność handlowo-usługowa może być prowadzona jedynie

w wyznaczonych miejscach.

14. Osoba, bądź firma chcąca wystawić swoje produkty, zobowiązana jest do:

·       wypełnienia formularza zgłoszenia na stronie https://muzeum.sacz.pl/ bądź też do dostarczenia wypełnionej Karty Zgłoszenia oraz podpisanego Regulaminu do Gmachu Głównego, ul. Jagiellońska 45, 33-300 Nowy Sącz lub wysłania pocztą (adres, patrz pkt.1 Regulaminu). Zgłoszenia będą przyjmowane do dnia 11.07.2025 r.(do godz. 15.00)

·       uiszczenia opłaty akredytacyjnej, po potwierdzeniu przyjęcia karty zgłoszenia w wysokości: 80,00 zł brutto/w tym: cena netto 65,04 zł, VAT 23% 14,96 zł za dwudniowe uczestnictwo lub 50,00 zł brutto w tym: cena netto 40,65 zł, VAT 23% 9,35 zł za jednodniowe uczestnictwo.

Opłata akredytacyjna dla wystawców (kiermasz rękodzieła i produktów regionalnych) obowiązywać będzie wg załącznika nr 1 do zarządzenia nr 19/2025 Dyrektora Muzeum Ziemi Sądeckiej z dnia 12 marca 2025 r. w sprawie ustalenia cen biletów wstępu na wystawy

i imprezy folklorystyczne, edukacyjne, historyczne realizowane w oddziałach Muzeum Ziemi Sądeckiej w roku 2025.

·       Odpłatność należy zrealizować w punkcie kasowym Miasteczka Galicyjskiego lub przelewem na rachunek Muzeum Ziemi Sądeckiej, nr konta bankowego: 40 1500 1559 1215 5000 8864 0000.

15. Wystawca odpowiada za szkody wyrządzone w czasie trwania imprezy na udostępnionym mu przez Organizatora stoisku i zobowiązuje się do ich naprawienia lub pokrycia kosztów naprawy. Zabrania się

udostępniania stoiska osobom trzecim.

16. Wystawca ponosi pełną odpowiedzialność za stan i jakość oferowanego towaru.

17. Wystawca jest zobligowany do:

·       przygotowania stoiska do godz. 14.00,

·       otwarcia stoiska w godzinach 14:00 – 21:00 w dniu 19 lipca i 10:00 – 18:00 w dniu 20 lipca

·       demontaż stoiska nie może nastąpić przed godziną 18:00 w dniu 20 lipca

18. Koszty przygotowania i wystawienia się podczas Jarmarku (np. koszt zakupu towaru) każdy
z wystawców ponosi we własnym zakresie.

 
POSTANOWIENIA KOŃCOWE

19. Regulamin jest udostępniony uczestnikom imprezy w punkcie kasowym Miasteczka Galicyjskiego i na stronie https://muzeum.sacz.pl/

20. Organizator zastrzega sobie prawo do dokonywania zmiany w powyższym Regulaminie, informacje
o ewentualnych zmianach będą zamieszczane na stronie https://muzeum.sacz.pl/

21. Organizator zastrzega sobie możliwość zmiany terminu, miejsca, przesunięć czasowych poszczególnych punktów programu lub odwołania imprezy wynikłych bez podania przyczyny.

 
WCHODZĄC NA TEREN MIASTECZKA GALICYJSKIEGO BIORĄC UDZIAŁ W IMPREZIE PLENEROWEJ PN. „JARMARK SW. MAŁGORZATY – KIERMASZ RĘKODZIEŁA I WYROBÓW REGIONALNYCH“ AKCEPTUJESZ REGULAMIN

 

 

Karta zgłoszenia JŚM 2025
PDF 418.38 KB