filie
Przyspieszony oddech, szybsze krążenie krwi, powiększone źrenice i mnóstwo endorfin – takie efekty wiążą się z realizacją przedsięwzięć biznesowych, artystycznych, kulinarnych czy społecznych w Małopolsce. Właśnie o tym opowiada spot w ramach komunikacji projektu „Made in Małopolska”, który od 1 czerwca można oglądać na antenie telewizji TVN.

W założeniach projektu „Made in Małopolska” leży promowanie tego, co w Małopolsce jest najlepsze. Oparty został na pięciu filarach: biznes, dizajn, kulinaria, inicjatywy społeczne i miejsca. Polega na promocji regionalnego biznesu, tradycyjnych, a także niestandardowych form artystycznego wyrazu, dziedzictwa kulinarnego, wydarzeń, organizacji, osób pełnych pasji i wartościowych idei. Zapraszamy do współpracy marki z różnych branż i dziedzin, które mogą z dumą mówić o potencjale miejsca, w którym powstały, czyli tzw. efekcie pochodzenia

– mówi Jacek Krupa, Marszałek Małopolski.

 

Więcej – tutaj